Nieto: Caught on tape..

Aniki

MF veteraan
1 okt 2002
4.962
1
Leiden
check die vuile spelletjes van nieto :o

wist niet dat dat gebeurde... hij zal ook wel niet blij zijn dat het net gefilmd werd...

klik
 
Hheheehe ik had t zelf kunnen zijn!!! :X :X :X

( :Z Als ik zo goed zou zijn dat ik daar bij reed :Z )
 
Haha!
Dan had ik het dus toch goed gezien! 8-)
tijdens die race wilde niemand mij geloven natuurlijk
Mooie naaistreek van die Nieto, maar daar is hij niet vies van.
Heb je die inhaalakties van hem op West gezien afgelopen weekend, ook lekker lomp!
 
yep

maar onze goede vriend tony is ook niet vies van dat soort spelletjes dus ja :)

west is idd wel een cleane rijder, vond het niet kunnen van nieto.. erg lomp ja
 
Wat een debiel! :o
Dan trap je die Spanjool toch echt van z'n motor af!? Levensgevaarlijk! Idioten! |(

En het gebeurt zo vaak, zelfs in het ONK. Carol Litjens is in d'r eerste seizoen in het ONK 125CC als enige dame in het veld op de Veenslang wel eens bijna het circuit af gereden, dan kreeg ze met 200+ gewoon een beuk van een kerel die het niet kon hebben dat ze er voorbij ging en dan kwam ze terug met kromme stepjes. Ziek!
 
Je weet dat dit
404_1.gif

het filmpje NIET is hè?
 
Dit is het zelfde filmpje als ik me niet vergis (kan op mn werk geen filmpies kijken, grrrr). Laat maar ff weten of die t doet!
 
Wat een rotstreek zeg, de vent zou onderuit gaan zeg. Gaan ze een beetje aan je voorrem trekken terwijl je weet ik hoe hard rijdt |( .
 
hmmm. wil ik kijken is het filmpje al verwijderd B| Heeft iemand het toevallig gesaved?

Ja ik, je beste vriendje. ;)

Is alleen wel wat groot om te mailen denk ik. Enig idee hoe we dat kunnen regelen?

Wat een enorme zak hooi trouwens die Nieto, ik hoop dat ie zelf eens flink terug gepakt wordt.

edit: hij is bij nader inzien helemaal niet te groot om te mailen, maar hieronder staat ook al een link waar ie staat. probleem dus opgelost lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
hmmm. wil ik kijken is het filmpje al verwijderd B| Heeft iemand het toevallig gesaved?

Ja ik, je beste vriendje. ;)

Is alleen wel wat groot om te mailen denk ik. Enig idee hoe we dat kunnen regelen?

Wat een enorme zak hooi trouwens die Nieto, ik hoop dat ie zelf eens flink terug gepakt wordt.

Ik wil niet dat jullie beste vriendjes worden... dan wordt t forum zo saai ;) ;) ;) dussss... hier issie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan