Nieuwe honda met honda gps of los kopen?

S-Fury

Die hard MF'er
27 dec 2009
921
58
Ik ga op korte termijn een nieuwe honda vt1300cx motor kopen en zit te twijfelen tussen het navigatie systeem wat de honda dealer levert (zumo 550 met honda sausje) voor 779,- euro... Of gewoon los die zumo 550 kopen voor 429,-

Heeft iemand enig idee of er verschil zit tussen de 2 versies? Qua beugels enzo misschien?, zijn die van honda beter als wat er standaard bij zit?
 
Ik ga op korte termijn een nieuwe honda vt1300cx motor kopen en zit te twijfelen tussen het navigatie systeem wat de honda dealer levert (zumo 550 met honda sausje) voor 779,- euro... Of gewoon los die zumo 550 kopen voor 429,-

Heeft iemand enig idee of er verschil zit tussen de 2 versies? Qua beugels enzo misschien?, zijn die van honda beter als wat er standaard bij zit?


Ik heb een Honda Zumo. :Y

Jaar geleden voor een prikje 2de hands kunnen kopen.


Het enige verschil met de 550 is een afstandsbediening die er bij zit en Poi's van Honda dealers.
Bij de Honda versie zit er ook een opbergtasje met Honda logo bij.
Voor de rest zijn de kaarten en beugels enzo hetzelfde.

Dus ik zeg: laat die Honda Zumo maar liggen en koop een "gewone" 550. :Y
Tenzij uiteraard dat je een leuke korting er op krijgt...


http://garminzumo.wikispaces.com/Branded
 
Top, thanks voor de link!

Toch weer ff een paar honderd euro minder zo...
 
Inderdaad, wist niet dat die Honda versies zo duur waren. :X

Maar wat ik zei: misschien kan je er een leuke korting op krijgen?



Welke versie je ook kiest: het is een aankoop waar je heel veel plezier aan gaat beleven! :Y
 
vraag me af of je niet liever een 660 wilt kopen.
da's toch het nieuwere model en ook goedkoper dan de honda versie.
 
Nou nee, ik vind dat ding wat te lomp voor op het stuur. Daarnaast schijnt het zo te zijn, dat de 660 wat minder sterke behuizing heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan