Nieuwe Honda NT1100

Blauw ziet er ook aardig uit.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1706764976774.jpg
    FB_IMG_1706764976774.jpg
    299,7 KB · Weergaven: 0
Ik vind die kleur te donker. Persoonlijk hou ik van wat meer sprekende kleuren. Ik verwacht eerdaags een seintje dat mijn nieuwe NT1100 (in rood) binnen is...................................................................... Wachten duurt lang:Y
 
In Belgie (bij tuybens honda, in zottegem) staat er op dit moment een rode. Niet op gelet of het manueel of dct is.
 
Ik vind die kleur te donker. Persoonlijk hou ik van wat meer sprekende kleuren. Ik verwacht eerdaags een seintje dat mijn nieuwe NT1100 (in rood) binnen is...................................................................... Wachten duurt lang:Y
Ik heb mijn rode 13 jan gesteld..en jij ?
 
Ik geloof dat mijn Honda Candy Arcadian red is. Die NT1100 lijkt me net iets donkerder?

Wilde overigens liever een blauwe in eerste instantie, maar dan moest ik er een kopen van een paar jaar nieuwer, en met bijbehorende prijs, toen toch maar rood 8-)

Scheelt wel weer, rode zijn sneller zegt men hier
 
De foto doet de kleur geen recht iig, dat is zeker. Ik heb daar een NC met deze kleur gezien en die was echt prachtig
 
  • Leuk
Waarderingen: KvM
De foto's doen de motoren tegenwoordig vaak geen eer aan. De kleuren zijn veel mooier in het echt. Zou dit door de lak reflectie komen? De Honda heeft hier erg veel last van vind ik.
 
Wat voor een type heb je gekocht en waarom die? Ben ook van zins het te doen op de mijne, deels vanwege het drukke verkeer en onoplettende koekblikkers......
 
Wat voor een type heb je gekocht en waarom die? Ben ook van zins het te doen op de mijne, deels vanwege het drukke verkeer en onoplettende koekblikkers......

Motocam E6L 2CH Dual Wifi motor dashcam €119 inclusief bezorgen.​

Ik heb deze maar gekozen vanwege prijs.
Beeld is voldoende en camera voor en achter.
Motor starten en hij begint met opnemen.
Kleine camera,s 1080P is voldoende.
Achter 750P is ook voldoende.
Geheugenkaartje er in die ik nog had.
Even getest opnames zijn prima en zelfs het geluid is prima(de module met microfoon zit onder het zadel.
Via wifi kan je ritten downloaden.
Ook een losse schakelaar voor op het stuur om even een foto of filmpje te kunnen maken die dan niet overschreven wordt. (Deze heb ik op het rempotje geplakt).
Mocht je een ongeluk/aanrijding krijgen dan zit er een G kracht sensor in en die zorgt dat files niet overgeschreven worden (niet getest hoor).
Simpel inbouwen
De Sony camera geeft goed beeld en nachtzicht nog niet getest.
Binnenkort met m’n maat op pad en is het ook leuk om even een filmpje te laten zien van z’n rijkunst.
Er zit geen gps op dus snelheid is niet af te lezen 😇. Als het er wel op zit bij een ongeval geef je ook bewijs dat je misschien te zacht heb gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan