Nieuwe Honda NT1100

Just arrived.....
 

Bijlagen

  • IMG_20240213_152839.jpg
    IMG_20240213_152839.jpg
    347,1 KB · Weergaven: 0
Nu dat boekwerk uitpluizen....................... Bijna net zo dik als Gone with the wind...............................
 
Nu dan maar even presenteren, ik heb hem na de Limburgse karnaval mogen ophalen, wat een vreugde, toch.
De eerste 300 km staan er op , ik ben dan ook zeer tevreden over de rijkwaliteit. Wat de knoppenwinkel betreft ,geen probleem hoor.
Alles wijst zich vanzelf ,gewoon even me gaan stoeien en ik weet zeker dat het goed komt mensen.
Hier dan mijn nieuwe rode NT1100.
20240213_134648.jpg
 
Je hebt gekozen voor de stickerset als optie zie ik.
Comfortzadel of standaard?
 
20.000 km.
Tijd om stilletjes aan uit te kijken naar nieuwe banden. Welke? De meeste bandenfabrikanten hebben zoveel modellen.
 
bridgestone T 31 GT Of metzeler Roadtec Z8 ofMichelin pilot road II heb ik al als voorstel gekregen.
 
Welke pilot road zei je? Ik heb de Pilot Road 6 GT eronder liggen ivm de passagier die ik regelmatig mee heb. Als jij die passagier niet hebt is de reguliere ook goed. De Bridgestone hoor ik ook goede berichten over, maar geen ervaring mee.
 
Nu dan maar even presenteren, ik heb hem na de Limburgse karnaval mogen ophalen, wat een vreugde, toch.
De eerste 300 km staan er op , ik ben dan ook zeer tevreden over de rijkwaliteit. Wat de knoppenwinkel betreft ,geen probleem hoor.
Alles wijst zich vanzelf ,gewoon even me gaan stoeien en ik weet zeker dat het goed komt mensen.
Hier dan mijn nieuwe rode NT1100.
Bekijk bijlage 1975315
Gefeliciteerd..ik nog even wachten..nog 3 weken
 
Na ruim 2 weken eigenaarschap nu de 1500km gepasseerd. De Michelins zijn geweldig voor mij.
Ik heb denk ik 3 dagen droog weer gehad in die tijd en vooral veel regen en de banden gedragen zich zoals verwacht;
veel grip op de natte weg en ook prima op droog uiteraard. De 'inloopolie' is eruit en nu kan het lekker doortrekken in de versnellingen (DCT)
beginnen, alsmede het wat meer opzoeken van de grenzen van de motor...................................
Zin an :]
 
Gisteren voor het eerst een NT1100 in het wild gezien op weg naar SPL, een grijze.
Opvallend dat je eerst zelf zo een ding moet hebben en dan zie je ze ineens links en rechts voorbij rijden..... :Y
na 5 weken de teller al op 2700km+, hij gaat lekker *O*
 
Gisteren voor het eerst een NT1100 in het wild gezien op weg naar SPL, een grijze.
Opvallend dat je eerst zelf zo een ding moet hebben en dan zie je ze ineens links en rechts voorbij rijden..... :Y
na 5 weken de teller al op 2700km+, hij gaat lekker *O*
Mooi man, ik ook een grijze...en een rode in de bestelling. Er zullen en zijn grote pk-huizen, maar geef mij maar deze
 
Hoe werkt MRA op de NT eigenlijk? Android Auto werkt prima draadloos hier iig, ben nog niet aan een toertochtje toegekomen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan