Nieuwe SV650S deel VIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan d'r vast nog wel wat aan verdraaien :) zal ik is proberen.
Kleur vind ik wel lache, ging me vooral om een fijn geluid voor weinig geld :) Dat is volgens mij zeker gelukt :D


Komt er trouwens veel bagger omhoog als je de taartschep vervangt voor iets mini's ? Rijd voorlopig veel door kloteweer :(
 
Laatst bewerkt:
Is het normaal dat de remmen lichtelijk vast gaan zitten met deze temperaturen?

Vorige week al stond mijn voorrem opeens heel strak. Normaal moet ik hem wel aardig inknijpen wil ik aardig hard remmen, maar toen hoefde ik hem maar heel zacht in te knijpen en hij remde al behoorlijk pittig :?

En nu ging ik gisterenavond een stukje rijden (met een graad of 4) en toen stond mijn achterrem lichtelijk vast.. Ook zag ik dat mijn remlicht bleef branden.
Het rempedaal veert ook niet helemaal terug naar boven.

En vanmorgen weer hetzelfde verhaal. Remmen superstrak en achterrem blijft beetje hangen..

En 's avonds staat hij gewoon buiten. Iemand een id wat het kan zijn?
 
Wat een piepweer vandaag zeg :r
Hopelijk is het op de terugweg beter.

Zaterdag krijg ik mijn hyperpro voorveren gemonteerd. :Y
Dat zijn de betere verjaardagskado's.
 
Is het normaal dat de remmen lichtelijk vast gaan zitten met deze temperaturen?

Vorige week al stond mijn voorrem opeens heel strak. Normaal moet ik hem wel aardig inknijpen wil ik aardig hard remmen, maar toen hoefde ik hem maar heel zacht in te knijpen en hij remde al behoorlijk pittig :?

En nu ging ik gisterenavond een stukje rijden (met een graad of 4) en toen stond mijn achterrem lichtelijk vast.. Ook zag ik dat mijn remlicht bleef branden.
Het rempedaal veert ook niet helemaal terug naar boven.

En vanmorgen weer hetzelfde verhaal. Remmen superstrak en achterrem blijft beetje hangen..

En 's avonds staat hij gewoon buiten. Iemand een id wat het kan zijn?

Klinkt alsof je remmen vast zijn gaan zitten van de pekel! :(
 
mag ik dan een transalp aanbevelen

en dan bij voorkeur zo'n ouwe vieze gebutste degelijke fijne transalp :}

voor weinig rijd je dan lekker door terwijl je sv'tje staat te wachten op de eerste mooie lentedagen

met dit weer kun je toch niet lekker sturen, kan je net zo goed op een comfortabel sloom hok zitten ;)

dit is mijn eerste jaar met pekelfiets en ik moet zeggen:
erg lekker om gewoon door te stomen met de wetenschap dat in de lente de sv weer door de bochtjes mag knallen :]
 
hallo plaats hem hier ook maar even ,iemand hier ervaring mee?

heb me zelf een plezier gedaan en heb handvat verwarming aangeschaft.
wil deze met een relais achter het contact slot zetten,
weet iemand misschien uit zijn hoofd welke draad of kleur ik moet hebben
dus een draad waar als je het contact slot omdraait hier 12V op komt testaan.
wil het relais wel ergens bij al die andere elektronica hebben en niet in de koplamp want die is al volgenoeg.
heb zelf wel ergens het werkplaats boek liggen maar wil het van het weekend erop hebben,en ik dacht misschien dat iemand hier ook aleens naar gekeken heeft dan hoef ik het wiel niet meer opnieuw uittevinden

alvast thnx
sv650n 2003
 
Ik meld mezelf ook even op dit Forum. Ik ben Kevin en ook in het bezit van een SV650s K6

Foto (kan deze in de openingspost?):

img1340pb1.jpg


Mods:
- Bos Inox uitlaat
- Seat cover
- Bikedesign valblokken
- Handvatverwarming (oxford hotgrips)
- Led transparant achterlicht met ingebouwde pinkers
- Led pinker vooraan
- Kentekenplaathouder
 
Heeft iemand hier een linkje voor een mooi alternatief kwil graag me kenteken + nummerbord + Knipperlichten wat anders hebben!

Knipperlichten gelieve wat kleiner als het kan!
 
Heeft iemand hier een linkje voor een mooi alternatief kwil graag me kenteken + nummerbord + Knipperlichten wat anders hebben!

Knipperlichten gelieve wat kleiner als het kan!

zelf bouw: www.sv650.org - UK based SV650 resource staat onder faq en dan How to make a fender eliminator for the '03 SV by Mitch.
ik heb deze ook gemaakt en het grote voordeel van deze is: dat deze alle openingen af dicht die vrij komen als je het orginele spat bordt verwijderd, en dat is iet wat 90% van het aftermarket spul niet doet.
plus als je een keer een circuit dag wilt doen hoef je slechts drie stekkers en 2 bouten los te draaien en :W weg is je kenteken plaat en knipper lichten "scheelt weer wat gewicht" :+

kosten +/- 20 euro aan matriaal (stukje plaat metaal 20x40 cm en spuitbus zwarte verf)

zo ziet die er uit bij mij
full
 
Ik meld mezelf ook even op dit Forum. Ik ben Kevin en ook in het bezit van een SV650s K6

Foto (kan deze in de openingspost?):

[afbeelding]

Mods:
- Bos Inox uitlaat
- Seat cover
- Bikedesign valblokken
- Handvatverwarming (oxford hotgrips)
- Led transparant achterlicht met ingebouwde pinkers
- Led pinker vooraan
- Kentekenplaathouder


Welkom :W .

Ik zie dat je uit Halle bent, da's niet echt ver van mij (Meise). :)
Knappe SV!





Ik vind het echt wel super koud worden...
En m'n bandjes (de standaard dunlops) beginnen na 10.000 km vrij vierkant te worden... Na de winter MPR2 erop :9 .
 
Hey, ik ben sinds 1 dag eigenaar van een suzuki sv650n uit 2003. yes!!

(ik hoop dat het niet erg is dat ik dit in het sv650 S topic post want het N forum is een beetje uitgestorven volgens mij :o )

Heb hem gisteren naar huis gereden (gouda) vanuit eiselstein (arie molenaar motoren) en man wat een motor, echt geweldig, er zit een dikke yohsimura pijp onder (wat een geluid! :9~ :} ) en een ingekorte kentekenplaat houder.

Dit is mijn éérste motor en is dan ook op 25kw afgesteld, 2 jaar 25kw uitzitten wordt een lachertje met deze motor! heb nog niet echt het gevoel dat ik dik vermogen mis dus.

oja, ik zal me effe voorstellen, ik heet kevin, kom uit gouda en ben bijna klaar met mijn opleiding elektrotechniek (energie) MBO niv.4.

Ik heb gelijk een paar vraagjes over mijn motor, is het schakelpookje instelbaar op de sv? ik vind hem persoonlijk net wat te ver omhoog wijzen.
en stel al vervang ik mijn knipperlichten met LED knippers, is het bij de SV nodig om vermogensweerstanden er tussen te zetten?


nu nog wachten op wat minder koud weer want met dit weer vriezen me handen eraf en vreet de pekel me motor op.

O ik ben zo blij!! *O* *O* *O*

foto's volgen snel! (als dat mag :9 )
 
Hey, ik ben sinds 1 dag eigenaar van een suzuki sv650n uit 2003. yes!!

en stel al vervang ik mijn knipperlichten met LED knippers, is het bij de SV nodig om vermogensweerstanden er tussen te zetten?

Gefeliciteerd *O*

Als je knippers vervangt voor LED pinkers heb je niet per sé weerstanden nodig, ze knipperen alleen niet op de juiste frequentie als je het niet doet. Mij stoort het niet dus ik heb het nooit gedaan...

Afbeelding315_2.jpg


Afbeelding307_2.jpg


Afbeelding298_2.jpg


Afbeelding113_2-1.jpg


Afbeelding102_2-1.jpg


Mooi een goed excuus om mn brommer even te showen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan