- 26 feb 2009
- 30.182
- 104.520
- Onderwerp starter
- #1.826
Maar op een of andere manier gaan bij die laag-vermogen SV's toch wel vaak de big-end lagers naar de maan.. of dst aan de oliesoort te wijten is blijft een groot vraagstuk natuurlijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, maar ik denk dat het niet aan de olie ligt, maar een zwak punt van het SV650-blok is. Als het alleen aan de olie zou liggen zouden alle motoren die je ermee smeert/koelt er last van moeten hebben . .Maar op een of andere manier gaan bij die laag-vermogen SV's toch wel vaak de big-end lagers naar de maan.. of dst aan de oliesoort te wijten is blijft een groot vraagstuk natuurlijk
Yeehaw!!Over BigEnds gesproken... M'n SV rijdt weer
Datis goed nieuws. Ik heb in de aanloop van de koop van mijn sv650 dit topic geheel doorgelezen en dus ook met je meegeleefd.
Ik heb de eerste 20km gereden, Nog niks dus
Een Roadsitalia demper besteld, en een vervanger voor de taartschep. Ik hoop dat spul volgende week binnen te krijgen.
Goedemorgen! ik ben ook weer uit de winterslaap. De SV nog niet opgestart, maar al wel vast hier bijgelezen.
Chielo, ik lees iets over een brandstofpomp? Is dat nog actueel? Ik zoek namelijk nog een brandstof niveau sensor. deze zit aan de pomp gemonteerd. dus als je je pomp weg doet, houdt ik me aanbevolen voor de sensor.
Ding vorig jaar al besteld bij de suzuki dealer, maar nooit weer wat van gehoord :S
Had me een aantal weken geleden al eens gemeld, maar nu met foto
[afbeelding]
Heb sinds december deze 2006 'N', overgenomen van de eerste eigenaar.
Ben voornemens iets aan de vering en remmen te doen, optisch niets eigenlijk, vind 'm er prima uitzien. Hebben jullie ervaring met het vervangen van de klauwen, passen de klauwen van een bepaald bouwjaar GSXR bijvoorbeeld één op één? En de achterschokbreker, kan ik die van een ander model Soes eronder steken?
Wil niet gaan zitten mieren maar dit is het 650S topic en niet N
Maar over je remmen..
Remklauwen kun je van een SV1000 afhalen, dat zijn dan 4 zuigers, en die kun je monteren met adapters welke je vanuit de States bij svracingparts kunt bestellen. Een op een zal niet gaan mits je de hele vork met wiel en al wisselt.
Wel je rempomp veranderen naar 18mm indien je 4 zuigers monteerd.
En eventueel (stalen) leidingen welke vanaf de pomp rechtstreeks naar de klauwen gaan ipv over het spatbord heen.
Ik dacht dat je al vd 25kw af was chielo?
Mijne is niet in slaapstand geweest, lekker pekelbeest hehe. Mooiere weer rijd wel weer lekker, eindelijk weer de bocht in smijten.
Ben je 2 meter lang dan?Veel te veel last van rijwind en opgekropte houding op dat ding helaas
Ben je 2 meter lang dan?
Probeer 'm dan eens met een origineel of desnoods even zonder ruitje.Verhoogd Chinees budget ding.
Als ik er gewoon op zit komt die windstroom precies op mn helm. Als ik zo recht op mogelijk ga zitten kom ik er net boven. En als ik net iets gebukt zit kom ik er net onder. Wel allemaal boven de 100 dan hè, daar onder weinig last van.
Ik rijd met een MRA racing screen welke hoger is dan de std.
Mocht je de originele willen proberen, deze kun je zo ff een weekje meenemen.