Nieuwe uitlaat Xmax 400

Lau1958

MF'er
28 mrt 2010
54
15
Overveen
Na lang aarzelen toch maar een Xmax 400 bemachtigd, uit Belgie gehaald :-) en mijn oude Xmax 250 gaat in de verkoop. De aarzeling lag meer in de prijs van de 400 :-( en de uitlaat die een of andere rare Japanner engineer blijkbaar nog had liggen, tjee wat een lelijk ding en wat past die niet onder de Xmax 400.

Daar gaat het nu om. Na speuren op het internet (youtube is your friend) kom je veel uitlaten tegen voor de Xmax 400, blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Ik zoek géén uitlaat voor meer vermogen of meer geluid maar een uitlaat die gewoon qua vormgeving meer bij de Xmax 400 past dan de dikke sigaar die er nu onder zit. Zoals je ziet is er veeeel keus. Zijn er Xmax rijders die ervaring hebben met een van slip on uitlaten? en het geluid (mag niet meer zijn dan de standaard, vanwege de buren O-) )

1) Arrow 73509AKN (lijkt mooi klein)
2) Mivv Urban
3) Akrapovic S-Y4SO10-HZAASS = Duur!
4) Tiger Exhaust TRI-800 zwart (lijkt klein en compact).
5) Giannelli Yamaha X-Max 400
6) Exan LINE CLASSIC OVA
7) LEOVINCE for YAMAHA X-MAX 400
8) GPR GP Evolution Stainless Steel Yamaha X-Max 400
9) GPR TIBURON INOX
10) Spark Exhaust with Heatshield for Yamaha X-MAX 400 ('13-)

graag jullie ervaring/info met een van de uitlaten. Thx!
full
 
Ik heb enige maanden terug een Spark uitlaat geplaatst, op mijn T-Max dan. Ben zeer tevreden over de mooie en robuuste kwaliteit van dit product. De motorfiets is ook iets pittigers dan met de standaard uitlaat en ook iets luidruchtiger maar zeker aanvaardbaar.
 
het geluid (mag niet meer zijn dan de standaard, vanwege de buren O-) )

1) Arrow 73509AKN (lijkt mooi klein)
2) Mivv Urban
3) Akrapovic S-Y4SO10-HZAASS = Duur!
4) Tiger Exhaust TRI-800 zwart (lijkt klein en compact).
5) Giannelli Yamaha X-Max 400
6) Exan LINE CLASSIC OVA
7) LEOVINCE for YAMAHA X-MAX 400
8) GPR GP Evolution Stainless Steel Yamaha X-Max 400
9) GPR TIBURON INOX
10) Spark Exhaust with Heatshield for Yamaha X-MAX 400 ('13-)
De meeste hiervan heb ik wel eens geleverd. Ze maken allemaal meer geluid dan de standaard uitlaat. De Arrow zie ik nog dagelijks voorbij komen en die staat er mooi op en is geen lawaaipijp. Maar geen enkele uitlaat is zo stil als die dikke pot.
 
Tja veel keus.... Arrow behoort bij de kanshebbers. Maar eerst mijn oude scoot Xmax 250 verkopen. Gaat niet echt snel op marktplaats
 
Grappig, maar 2 die iets meer vermogen geven terwijl je er bijna automatisch van uit gaat dat je meer vermogen krijgt.
Sound verschillen zijn op YouTube en mijn telefoon niet goed te horen, zal vanavond FF op TV afspelen voor Sound.
Thx verhelderend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan