Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb de afgelopen jaren een paar keer de comments gelezen en kan toch niet verder komen dan de conclusie te trekken dat de schrijvers niet in staat zijn de Vespa op waarde in te schatten. Los van het feit dat er beperkingen aan de scooter zitten die grotendeels door de charme van het apparaat weggenomen worden.
De Malossi vario voor de quasar 300 blok heeft zware rollers t.o.v. de standaard. Bij deze wordt een gele drukveer geleverd, deze is stijver dan de standaard.Ik moet het toch maar vragen, want ik betwijfel of ik de enige ben.. Als ik op de snelweg mijn teller op de 130 zet (op de GPS 120 km/h) dan gaat mijn scooter schokken.. dit komt waarschijnlijk doordat mijn varioteur maximaal uit elkaar staat en de v-snaar begint te slippen.
Ik merk dat ik nog gas over heb.. dus ik kan harder. Kunnen er mensen de scooter boven de 130 krijgen op de teller? Ik rijd wel met een andere varioteur, nl. een Malossi. Ook zijn de gewichten aangepast voor meer pit onderin.
De Malossi vario voor de quasar 300 blok heeft zware rollers t.o.v. de standaard. Bij deze wordt een gele drukveer geleverd, deze is stijver dan de standaard.
Als de extra aanpassing ( waarschijnlijk lichtere rollers) aan de rollers buiten het bereik van de gele drukveer komt loop je het risico dat de snaar gaat slippen bij de vario.
Wat is het gewicht van de rollers? en Zit de gele drukveer in de koppeling?