Nijmegen Topic XVIII, Return to castle Noviostein

Status
Niet open voor verdere reacties.
I know; NTL doe ik ook aan mee omdat ik aardig wat tijd over heb met werken... en iedere keer films kijken begint ook saai te worden _O-

:')

bovenalles... die compleet kinderachtige discussies daar... die was ik wel zo gruwelijk beu :r

op elkaars tenen stampen op het feit dat je een keer iemand niet gelijk geeft :')
 
ladies and gentlemen; het topic is vol. 2500 2501 2502 posts lang slap geouwehoer, nutteloze zaken, soms zinnige praat, maar vooral veel lol.

Verhuist u mee?


Nijmegen Topic, deel XIX, De bende van Nimma

MFN_XIX_titel.png
 
Laatst bewerkt:
waar ben je die tegen gekomen?

zeldzaam,beschermd ik weet het....


fotografeer zoals sommige weten voor waarnemingen en afentoe voor national geografic oa deze waar ik 2 jaar geleden op stuite tijdens een wandeling en na melding bleek deze kolonie nog niet op de kaart testaan.

Dus locatie mag ik helaas niet zeggen ;)
 
zeldzaam,beschermd ik weet het....


fotografeer zoals sommige weten voor waarnemingen en afentoe voor national geografic oa deze waar ik 2 jaar geleden op stuite tijdens een wandeling en na melding bleek deze kolonie nog niet op de kaart testaan.

Dus locatie mag ik helaas niet zeggen ;)

dat was m'n doel ook niet, maar had niet verwacht zulke beesten in nederland te zien ;)

wel mooi op de foto gekomen.
 
dat was m'n doel ook niet, maar had niet verwacht zulke beesten in nederland te zien ;)

wel mooi op de foto gekomen.

dank u :Y

vond em zelf ook wel mooi gelukt :Y

zitten 3 populaties in nederland die echt bekend zijn voor publiek kun je best makkelijk vinden op google oa op de veluwe maar ook daar zijn ze behoorlijk schaars vliegend hert (Lucanus cervus)

Je zult ze dus niet zo heel snel aantreffen ondanks dat je weet dat ze aanwezig zijn deze spotte ik met toeval omdat die op een wat lichtere boom zat :Y

Vind wel meer beestjes waar de meeste mensen het bestaan in nederland niet van weten zo ving ik vorig jaar een boktor van circa 5,5-6cm bij melding en foto hiervan genomen te hebben bleek dat dit de 3e waarneming in nederland was van deze exoot die uit tjechie is over komen vliegen :W
 
Daar heb ik al op gekeken :Y
Moet ik kijken of ik ergens een motoraanhanger kan lenen of iets dergelijks.

Maar het heeft geen haast.


Ik wilde in eerste instantie een XS 650, maar lees hier op het forum dat het vermogen te kort schiet en dat de 750 / 850 veel beter rijdt / stuurt

kan ik misschien denk ik wel regelen :9
 
Ik wil juist op het moment een stuk minder vermogen hebben.
Gewoon lekker touren op een fiets dat wat historie uitstraalt en waar ik veel plezier mee kan beleven.

Met al die ongelukken en crashes van de laatste 2 jaar ben ik hard gaan twijfelen wat ik nu precies wil.
En het idee van een Café racer komt steeds dichterbij.

Ik houd de R1 aan totdat ik natuurlijk iets heb rijden, of ik moet een leuke fz1 tegenkomen, mja die krengen gaan natuurlijk ook hard zeg je...

Het zit zo, je zit op de R1 gewoon in een houding die in 90% van de gevallen gewoon te veel uitnodigt om te "racen", en dat wil ik gewoon niet meer.

Wat ik nu in gedachten heb is een leuke cafe racer met zo'n 70-80 pk waarmee ik lekker achterop mee kan rijden met de groep.
Met de groep omdat dit gewoon steeds gezelliger wordt!

Het is alleen nu een kwestie van tijd en geld.

13 juli een gesprek op het werk over wat we gaan doen in de nabije toekomst.
Wat mijn plannen zijn etc.

Dus we zien wel wat het gaat worden in de toekomst.

Mooie gele :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan