NijmegenTopic 28: 28 Topics later

Status
Niet open voor verdere reacties.
556482_467734896574860_1110860685_n.jpg
 
Zo weer terug van het bandje inrijden :)

Prima bandje dat vertrouwen geeft als hij warm is :) Net op de rotonde bij de dar werd hij wel wat onrustig, toch te veel afgekoeld toen we een drankje deden bij mijn werk :+

Heb wel 10 dealers afgebeld voor een bandje :/

Ook even JVS gebeld om te vragen hoe dat zat met die bestelling. Was blijkbaar wat mis gegaan in de communicatie zoals verwacht. Jeroen mag van de week nog even terug naar JVS :+
 
Waarom niet?
Als jij iets waard vindt om te delen, gewoon doen :Y
Is mooi toch ;)

Voor mezelf hoef ik het niet te doen, aangezien mijn interesse er al ligt. Als ik weet dat er mensen zijn die dit ook leuk vinden, zal ik dit soort links blijven plaatsen. Echter, aangezien ik nooit een reactie krijg, betwijfel ik dat...
 
ugh, thuis gedouched en wel.

even een dagje fortarock.. hardstikke mooi, maar een hele dag rondlopen vinden mijn enkels dus echt niet leuk meer.. :/

ahja, was weer lekker knallen :9
 
lol, hoor net dat een vriend van me een proefrit heeft gedaan op de ex motor van adis, die staat nu te koop bij Verhoeven motoren.
 
wat is er morgen te doen in elst dan misschien haak ik wel aan indien gewenst :D })

Iets TT-erigs; even kijken wat er te doen is...


Je mag alleen mee als je geen scoutervrouwtjes tegen je aan laat rijden, lekke banden thuis laat en blokken niet opblaast ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan