Nog 1 topic over tholen

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Ik weet dat er al 188189 topics zijn over de wheelydag, maar kan iemand mij ff vertellen wie er vlak naast, door, tussen, langs, over, onder enz Zoetermeer rijden???? Ik wil die mannen uit Groningen niet laten omrijden voor mij, die kunnen beter via Utrecht rijden.


Goed lezen sigmaatje...Ik hebbet over zoetermeer, andere topic gaat over Eindhoven....
 
zullen we samen rijden Maximum? Zien we elkaar in Tholen, rijden we vanaf daar richting Speelmansplaten.......
 
en straks nog 1 over Tilburg? Overflakkee etc. :?


Dacht eigenlijk dat je me aan het naaien was, denk ik eigenlijk nog steeds een beetje :X
 
Op vrijdag 04 april 2003 08:14 schreef Hexanide het volgende:Lapje text,....

Maarre...waar verzamelen we nou? A13 benzinepomp, en dan doorrijden naar blijdorp?

Euhh,.. prima,. maar waarom naar blijdorp ?? moeten we ook apies gaan kijken of moet er iemand nog ff snel op familie bezoek :+ ;)

Tankstation A13 voorbij delft rond een uur of 12 bij mooi weer ???
 
Euhh,.. prima,. maar waarom naar blijdorp ?? moeten we ook apies gaan kijken of moet er iemand nog ff snel op familie bezoek :+ ;)

Tankstation A13 voorbij delft rond een uur of 12 bij mooi weer ???
Bostrom 155 heeft daar ook afgesproken met nog een paar rijders omdat bostrom 10 min van blijdorp vandaan woont
 
Pas op he op tholen,is extra politie te motor en te auto om de klachten aldaar over motor rijders terug te dringen. :)
 
Pas op he op tholen,is extra politie te motor en te auto om de klachten aldaar over motor rijders terug te dringen. :)
Ik hou me altijd aan de regels O-) Dus ik maak me geen zorgen ;)
Btw.. heb een passagier achterop die zijn voeten naar alle waarschijnlijkheid per ongeluk voor m'n nummerplaat houd!
 
Ik hou me altijd aan de regels O-) Dus ik maak me geen zorgen ;)
Btw.. heb een passagier achterop die zijn voeten naar alle waarschijnlijkheid per ongeluk voor m'n nummerplaat houd!
zo lenig ben ik ook weer niet maar me handen redden het wel *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan