Nog een project van EZS

De gehele constructie komt nog achter een stroomlijn deel, alleen de draagarmen blijven in het zicht.
 
getver, zat ik zomaar op een Goldwingforum te kijken :/ -O-

I'm with ^

En dan die reacties ook, lijkt MF wel... ;)
Voor het overgrote deel dan he, niet in het zijspansubforum waar enkel de wijzen reageren *O* :+

Rijtechnisch zie ik er meer mogelijkheden mee dan een conventionele trike.
Ik denk dat het wel een gaaf ding gaat worden. Anders is het in ieder geval :)
 
Laatst bewerkt:
het is niet helemaal mijn stukje cake, maar ik vind de techniek weer prachtig :}
 
Nu nog de achterzijde en je hebt dan inderdaad een rijdend bankstel/Quad

Dakkie er over en het is weer een koekblik
 
Volgens mij moet je het laten herkeuren. Dan is het een auto en mag je er zonder motorrijbewijs mee de weg op.
Verder zou ik niet weten waarom je zoiets zou doen.
 
Ezs laat er inderdaad één keuren voor een europeesche typegoedkeuring. Verder bouwen ze die dingen voor de handel, niet voor de hobby.......
 
Ezs laat er inderdaad één keuren voor een europeesche typegoedkeuring. Verder bouwen ze die dingen voor de handel, niet voor de hobby.......

Nummer één is vorige week goedgekeurd, nummer twee afgelopen dinsdag. Ik heb er even een rondje om het pand mee mogen rijden. Heeft ook best wel wat..........
 
Laatst bewerkt:
.
full
 
Constructie-technisch heb ik geen er verstand van ... maar ik vind het er niet uit zien hoor ... lijkt meer op het frame van een hijskraan zo :r

Een en anders wordt aan het zicht onttrokken door een polyesterdeel dat nu bij de polyesterboer ligt.
 
Ik hoop voor EZS dat er markt voor is. De B-king had duidelijk meer. Ik denk dat een naked zich hier beter voor leent. De Goldwingers zijn er duidelijk minder over te spreken dan VFR rijders over zijspannen, al komt de klassieker "nat in de regen EN stilstaan in de file" wel weer voorbij _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan