Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb je motor bewonderd op de beurs. Erg fraai om te zien.Revz ik ga je daar dan wel even spreken ! Gezellig dat je ook komt !
Dank je Revz ! Stond idd veel lekker oldskool dit jaar.Ik heb je motor bewonderd op de beurs. Erg fraai om te zien.
Gelukkig heel veel oldskool gsx-r op de beurs. Dat vond ik al helemaal goed.
kijk das nuttige info.. ik twijfel oook niet over me sproeiers, maar aangezien de vlotters afgesteld moesten worden heb ik meteen de compl carbs schoongemaakt en het viel me op. nu weet ik dus wel dat ze nog compleet origineel zijn..
enne jeps ben jochen z'n neef(je)
groene stekker gecontroleerd. stekkers van dynamo gecontroleerd en schoongemaakt ivm corrosie.. massakabel eraf gehad schoongemaakt. en nog paar kleine draadjes schoongemaakt..
alle 4 de bougies en bougiekabels getest en goed bevonden..
en nog steeds k*t lopen..
hellupppp heb zondag een rit damn...
heb je de bougiekappen losgehaald en doorgemeten?
Nieuwe bougies?
staan je kleppen goed en is je fiets gesynced naderhand? Dit zou niet nodig hoeven zijn maar aangezien je aan die carbs hebt gezeten zullen ze nu wel van slag zijn.
Waar woon je? zeker naar de MM?
wat versta je onder klote lopen?
loopt die op 3 poten of zit die te rommelen maar draaien wel alle zuigers mee?
het is gewoon iets elektrisch denk ik aangezien die wel ff goed liep na die 9 weken en toen er ineens mee kapte. echt alle stekkers gehad?
beweeg de kabels eens heen en weer als die loopt!
Bij beroerd lopen na wegzetten is het toch 9 van de 10x je gasfabriek(carb set)...
Alles uit elkaar gehad? Schoongeblazen met perslucht en weer terug gezet? Misschien met nieuw brandstoffilter>? Misschien na het in elkaar zetten een vacuum membraam niet helemaal lekker terug gezet? Had ik laatst ook: kun je checken door via je luchtfilterkant de kleppen omhoog te schuiven. Bij mij zat de veer dubbel en daardoor liep hij ook erg twijfelachtig. Je krijgt dan minder lucht en meer benzine in die ene carb.
Maarja, als hij half buiten heeft gestaan kan er natuurlijk ook ergens een beroerd contactje zijn gekomen. Maar als alle 4 gezond vonken kun je beter in je carburatie zoeken denk ik.
ik had de carbs niet leeg laten lopen, het was namelijk niet de bedoeling dat ie zo lang stil zou blijven staan..
alles zit correct en spanningsvrij aangesloten, dat wil zeggen er ligt niets klem en alles zit op de plek waar het hoort te zitten, ik ga zometeen de carbs nog een x synchroniseren om dat ook uit te sluiten, ondanks dat ik het raar blijf vinden dat ik hem goed rijdend weg gezet heb!
Nee hoor, wij kletsen hier gewoon maar wat intresands uit ons nek.Hmm, ik moet nog een hoop bijschaven aan mijn technische kennis geloof ik voor ik hier mee kan praten....
Afgelopen weekend gesleuteld aan de GSXR750. Begint er al weer wat beter uit te zien
Done:
-Tellers vervangen
-Kuipframe plaatsen
-Koplampen plaatsen
-Topkuip plaatsen
To-do:
-Schakelpedaal vervangen
-Koppelingshendel vervangen
-Spiegels plaatsen
-Knipperlichten plaatsen
-Tank vervangen
Komende zondag weer klussen en dan hoop ik klaar te zijn en de gixxer weer rijdend te hebben. Ondertussen blijf ik rustig zoeken naar zij- onderkappen die al in de juiste kleur zijn. Kan namelijk toch nog niet rijden (ben nog aan het revalideren ).