Oldskool Gixxer topic '85 tot 95' Part III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gixxer rijders,

Ik heb sinds kort ook een oldskool gsxr 1100 (bj 1987).

Ik ben momenteel opzoek naar een goed setje carburateurs, mocht iemand die een compleet setje hebben liggen, dan hoor ik het graag.

full
 
Net Dragon rain banden op de gixxer gezet. Zijn wel trekkerbanden voor het oog zeg! ga eens kijken of ze echt zo hard slijten in de vaak toch koude/natte nederlandse winter... Schijnt wel gigantische grip te bieden. :]
 
@Johnnn: wel heel erg old skool... :+

@Robby67: Mooie gsx-r :Y Wat voor uitlaat heb je erop? Niet te zien op de foto namelijk... -O-
 
dit is mijn trots, een gsx-r 750w van 1993.[afbeelding]

Ik heb dezelfde :W

Een vraagje voor de gixxer rijders hier. ik ben uitgenodigd om begin volgend jaar ergens met een groepje mee te gaan naar de eiffel. bedoeling is waarschijnlijk op vrijdag oprijden en zondag terugkomen en op zaterdag dan een rit in de omgeving van het hotel. Nu zit ik een beetje denken hoe ik het beste mijn spullen voor dat weekend mee kan nemen. Een rugzak op mijn rug vind ikzlef minder prettig rijden, ik zou hem daarom het liefste op de een of andere manier op de buddyseat vast maken. Heb al gedacht aan zo'n spin waarmee je dingen achter op de fiets vast kan maken of met spanbanden of zoiets. Zijn er mensen die dit al eens gedaan hebben en tips hebben? eventueel met foto's.

bvd
 
Zou ook een optie kunnen zijn, ware het niet dat ik suikerpatient ben en ik dus minimaal alle apparatuur mee moet nemen om alles onder controle te houden
 
Ik heb dezelfde :W

Een vraagje voor de gixxer rijders hier. ik ben uitgenodigd om begin volgend jaar ergens met een groepje mee te gaan naar de eiffel. bedoeling is waarschijnlijk op vrijdag oprijden en zondag terugkomen en op zaterdag dan een rit in de omgeving van het hotel. Nu zit ik een beetje denken hoe ik het beste mijn spullen voor dat weekend mee kan nemen. Een rugzak op mijn rug vind ikzlef minder prettig rijden, ik zou hem daarom het liefste op de een of andere manier op de buddyseat vast maken. Heb al gedacht aan zo'n spin waarmee je dingen achter op de fiets vast kan maken of met spanbanden of zoiets. Zijn er mensen die dit al eens gedaan hebben en tips hebben?
Vergeet je DB killer niet :+
 
Ik heb dezelfde :W

Een vraagje voor de gixxer rijders hier. ik ben uitgenodigd om begin volgend jaar ergens met een groepje mee te gaan naar de eiffel. bedoeling is waarschijnlijk op vrijdag oprijden en zondag terugkomen en op zaterdag dan een rit in de omgeving van het hotel. Nu zit ik een beetje denken hoe ik het beste mijn spullen voor dat weekend mee kan nemen. Een rugzak op mijn rug vind ikzlef minder prettig rijden, ik zou hem daarom het liefste op de een of andere manier op de buddyseat vast maken. Heb al gedacht aan zo'n spin waarmee je dingen achter op de fiets vast kan maken of met spanbanden of zoiets. Zijn er mensen die dit al eens gedaan hebben en tips hebben? eventueel met foto's.

bvd


Vergeet geen olie mee te nemen :)
 
Ik zou in iedergeval zorgen dat de motor tip top in orde is. er is niets zo lullig als pech onderweg.
niet dat gixxers onbetrouwbaar zijn, maar toch.
 
Ik zal het voor de geinterresseerden hier ook ff melden (ook al zullen sommige het zonde vinden). Mijn Gixxer gaat helemaal verbouwd worden tot een streetfighter. Voor degene die het een beetje willen volgen hier ffies de link
 
ga je knallen met gixxers dan is er niets zo belangrijks als...

je oliepeil!!!!

Je remmen (kappie los bij je hoofdremreservoir, nieuwe blokken erin olie verversen, dingen remmen niet zo goed), je banden (ik zeg MPP's) en je vering.

en nogmaals je oliepeil..ze lusten wel een slokkie als je serieus gaat gassen.
 
Ik zal het voor de geinterresseerden hier ook ff melden (ook al zullen sommige het zonde vinden). Mijn Gixxer gaat helemaal verbouwd worden tot een streetfighter. Voor degene die het een beetje willen volgen hier ffies de link

Ik vind het inderdaad zonde, maar toch succes met je projectje :)
Ben benieuwd naar het resultaat!

Weet je trouwens of je knipperlichten (voor) ook passen op een GSXR750 van 88/89? Zo ja, dan heb ik wel interesse. Mail maar zou ik zeggen als je ze kwijt wilt :)
 
Ik vind het inderdaad zonde, maar toch succes met je projectje :)
Ben benieuwd naar het resultaat!

Weet je trouwens of je knipperlichten (voor) ook passen op een GSXR750 van 88/89? Zo ja, dan heb ik wel interesse. Mail maar zou ik zeggen als je ze kwijt wilt :)



Ik heb geen idee of deze passen. Ik heb wel ander kuipwerk, maar misschien zijn het allemaal nog dezelfde knippers :?
 
Iemand hier enig idee of het dezelfde knipper zijn hier toevallig?
Als de spiegels passen heb ik daar ook wel interesse in trouwens :)

volgensmij zijn alle suzukiknippers hetzelfde. je kan zelf imaties krijgen bij motozoom. maar wil je niet liever van die kleine carbon knippers erop?
 
Zo , vandaag even mijn Factory +4 ontstekings vervroeger eropgezet. ik moet zeggen dat het wel een verschil is. de motor loopt veel soepeler alsof je op F zit in plaats van een R.
wat het doet voor het vermogen kan ik nog niet zeggen omdat met die natte wegen met die herfstdrap ik niet voluit durfde te gaan. halfgas spint ie al met dit weer.
Ik denk zelf dat het alleen in de onderste regionen voor wat soepelheid zorgt, niet zozeer meer power.

volgende project:

De 40mm carbs die ik van Snoorder heb overgenomen.
Deze gaan de 36 mm's vervangen. de dynojet kit zit er nu in dus nu nog inbouwen en afstellen.
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier enig idee of het dezelfde knipper zijn hier toevallig?
Als de spiegels passen heb ik daar ook wel interesse in trouwens :)


Heb je een foto van je oude spiegels of een hoh maat (hart-op-hart). Zag dat 1 van de knipper (voor) beschadigd waren maar volgens mij zijn voor en achter dezelfde.
 
Kan iemand mij vertellen of ik zelf de vering van mijn Gixxer (1989) kan stellen?? Ik zou ze graag wat strakker zetten namelijk!

Verder ben ik (nogsteeds) op zoek naar een duocovertje... *O*
 
Kan iemand mij vertellen of ik zelf de vering van mijn Gixxer (1989) kan stellen?? Ik zou ze graag wat strakker zetten namelijk!

Verder ben ik (nogsteeds) op zoek naar een duocovertje... *O*


In de openings post staan een aantal vering links.. doe je voordeel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan