OldSkool Gixxer verbouwing.

@Mieluh oranje word die niet.. Das jouw kleur..

Iedereen om me heen loopt te zeuren dat ik m oranje moet maken

voor het gemak zou ik de kont in dezelfde kleur laten spuiten (150e geloof ik)
maar het liefst tja wit met blauwe of rode vegen(parelmoer??) €€ |(
 
Laten wrappen in matzwart of gewoon in de soes kleuren :Y

full


...de mooiste kleuren :Y
 
....jammer jongens....iets meer geld uitgeven en strak in de lak gooien bij de spuiter....knieperts :P
 
Hmm als ik het zo op de foto zie zou ik ook zeggen dat de bibs iets oversteekt....optisch bedrog??


@Mieluh: heb net je meisje die foto ff doorgemaild met de mededeling dat het dus wel kan..... :+ die 5 a 6 dagen in de kroeg elke maand kan je nu denk ik wel vergeten.... :9

:( :( :(

godver, nu zit ik helemaal aan huis gekluisterd dus '( '(
 
Sorry, maar als voormalig oldschool GSXR bezitter wil ik er toch ff wat van zeggen.

als VOORMALIG oldskool bezitter ben jij, bij het wegdoen ,al je recht om een mening te geven verloren..

:W

en btw ga je nu bij ieder SF-oldskool gixxer topic lopen zeiken?
 
Sorry, maar als voormalig oldschool GSXR bezitter wil ik er toch ff wat van zeggen.
Eeuwig zonde om een "classic" GSXR zo toe te takelen, enigszins een mijlpaal in supersport historie en nu om zeep geholpen.
Onbegrijpelijk dat je de kont wil vervangen voor een soort olympische skischans en meer van dat Praxxis customing gepruts, wat me moet denken aan de "Johnnies met smakeloze uitgebouwde golf met audi imitatie verlichting van Gamma".
Leuk voor nu, maar daar moet over een jaar of 5 of 6 niemand meer wat van hebben.
Qua kleuren met parelmoer wit en blauw vind ik wel weer recht doen.

God haat jou waarschijnlijk meer dan de rest....azijnzeiker :W



Lekker verder freubelen Leon :Y
 
Hadden we niet nog een leuk plaatje voor zulke mensen..


ff zoeken....... gevonden

 
Laatst bewerkt:
heb nog geen reactie gezien in mijn topic, kijk even in mijn onderschrift, aan mij gix valt net zoveel, misschien nog wel meer af te zeiken, zeikerd :W

Je moet rijden wat je wil rijden, niet meer, niet minder
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar als voormalig oldschool GSXR bezitter wil ik er toch ff wat van zeggen.
Eeuwig zonde om een "classic" GSXR zo toe te takelen, enigszins een mijlpaal in supersport historie en nu om zeep geholpen.
Onbegrijpelijk dat je de kont wil vervangen voor een soort olympische skischans en meer van dat Praxxis customing gepruts, wat me moet denken aan de "Johnnies met smakeloze uitgebouwde golf met audi imitatie verlichting van Gamma".
Leuk voor nu, maar daar moet over een jaar of 5 of 6 niemand meer wat van hebben.
Qua kleuren met parelmoer wit en blauw vind ik wel weer recht doen.

:W
 
Is een supercleane fighter geworden!!!!!!Poepiestrak. :}

Veeeeeeeuuuuul mooier dan origineel. *O*
Stock sucks! :Y
 
Beschouw die "over the top" opmerkingen maar als niet geplaatst, niet zo leuk als je met een projectje bezig bent. |(
En eh..inderdaad, als voormalig GSXR bezitter, weinig recht van spreken dus ;)
Gewoon zonder gezeik doorklussen met je hobby dus.
Ik ga snel ff wat tampons kopen.. :+

Sorry, maar als voormalig oldschool GSXR bezitter wil ik er toch ff wat van zeggen.
Eeuwig zonde om een "classic" GSXR zo toe te takelen, enigszins een mijlpaal in supersport historie en nu om zeep geholpen.
Onbegrijpelijk dat je de kont wil vervangen voor een soort olympische skischans en meer van dat Praxxis customing gepruts, wat me moet denken aan de "Johnnies met smakeloze uitgebouwde golf met audi imitatie verlichting van Gamma".
Leuk voor nu, maar daar moet over een jaar of 5 of 6 niemand meer wat van hebben.
Qua kleuren met parelmoer wit en blauw vind ik wel weer recht doen.
 
Laatst bewerkt:
maybe volgende keer eerst ff nadenken voor je iets post..

en daar laat ik het bij..






btw OP bijgewerkt/aangepast :+
 
Laatst bewerkt:
niet tegen mn baas zeggen, maar ik heb net ff naar de bedrading gekeken..

Ik wil de accu het liefst achterin m'n :X de kont hebben, de kabels en rest van de zooi daar weer voor, zodat het gat leeg blijft..



Opzich gaat dat allemaal passen alleen (zo ver ik nu heb kunnen zien) de + en - draden niet,
kan ik deze verlengen met een andere dikke kabel zoals een 16mm high power versterker(voor in de wagen jonguh)kabel? of moet het een speciale zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan