OldSkool Gixxer verbouwing.

lekkere pijpen *O*

megahuppeldepup of niet?


megaton, alleen die brand gevaarlijke link pijpen........................ ;)


full
 
niet tegen mn baas zeggen, maar ik heb net ff naar de bedrading gekeken..

Ik wil de accu het liefst achterin m'n :X de kont hebben, de kabels en rest van de zooi daar weer voor, zodat het gat leeg blijft..

[~[url="http://www4.picturepush.com/photo/a/6740477/img/6740477.jpg"]afbeelding~][/URL]

Opzich gaat dat allemaal passen alleen (zo ver ik nu heb kunnen zien) de + en - draden niet,
kan ik deze verlengen met een andere dikke kabel zoals een 16mm high power versterker(voor in de wagen jonguh)kabel? of moet het een speciale zijn?
 
Vind het idee van die caferacerkont met megafoons dempers in combinatie met fighter super maar die kont opzich is ruk,zonde. O-)
 
het was eerlijk gezegd een beetje bedoeld als metafoor tov een "bepaald" ander project hier bij STRF
maw---> een caferacerkont op een fighter......... 8-)


die kont is inderdaad mwha maare vind de lijn wel stoer met die pijpjes voorbij de kont en de kont voor het achterwiel, lekker compact!!!!

maar er zijn meer wegen naar rome dusssssssssss,

:Y


full
 
ff wat duidelijkert...................................ga dit topic zeker volgen, gek op de oldskool gixxers!!!

staat bij mij ook nog op het lijstje................. :o

:W



full
 
ff wat duidelijkert...................................ga dit topic zeker volgen, gek op de oldskool gixxers!!!

staat bij mij ook nog op het lijstje................. :o

:W


ja ja, ik volg ook, zeker omdat ik deze tzt een "beetje" wil gaan aanpassen
CIMG0435.jpg

project III zeg maar

wel zonde eigenlijk :P

:W
 
En nog updates?

Dean heeft wel gelijk maar deze was toch al verbouwd. De eerste die een mooie originele om zeep helpt help ik om zeep....o wacht ik help zelf een originele om zeep om een Yoshi replica van te bouwen :X :+ _O-
 
:N ik heb alleen gekeken en ga morgen opzoek naar een alu plaat, en van het weekend aan de slag..

zoals je in de OP kan zien was deze idd al dusdanig "verbouwd" dat er maar 1 mogelijkheid over bleef..
als het een orginele 91er in blauw/wit was geweest had ik er niks aangedaan
 
Laatst bewerkt:
:N ik heb alleen gekeken en ga morgen opzoek naar een alu plaat, en van het weekend aan de slag..

zoals je in de OP kan zien was deze al dusdanig "verbouwd" dat er maar 1 mogelijkheid over blijf..
als het een orginele 91er in blauw/wit was geweest had ik er niks aangedaan


Bouw maar lekker door leon ,

enne , zoals de kunstenaar al schreef : stock sucks ;) ;)
 
Gister en vandaag lekker zitten kutten aan m'n undertail, het word er 1 uit 1 stuk..

Helaas blijft het behelpen in een garagebox zonder stroom/verwarming ed, veel handwerk en


STYLE :X

maar ik kom er wel..

De vorm zit erin, morgen de ronde vormen bij vijlen..

foto's komen nog..
 
Jawel hoor, maar ik moest voor de rest toch een stuk maken en ik vind het mooier als het uit 1 geheel is..
 
Terug
Bovenaan Onderaan