Olielamp aan bij starten XJ600S diversion; motor start niet

mvalk

Rookie
19 dec 2006
4
0
Ik heb een vraagje over mijn Yamaha XJ 600 S Diversion uit 1994.

De motor heeft een tijdje niet gereden en ik heb hem weggezet met de accu eruit. Die accu heeft aan de druppellader gehangen.

Nu probeerde ik mijn motor zojuist te starten, maar de startmotor doet niets. Wel gaat bij het starten gelijk het olielampje aan.

Oliepeil was laag, maar na bijvullen blijft het olielampje gaan branden als ik probeer te starten. Startmotor slaat echter niet aan.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
 
dat het lampje tijdens het starten gaat branden is normaal.
en als de startmotor niets doet, en je hebt de accu hebt opgeladen, zorg dan maar voor een nieuwe accu.
of zet er een andere accu bij met startkabels.
 
Met het risico een open deur in te trappen, maar het lampje dat gaat branden als je op de startknop drukt, klinkt als een typisch Yamaha dingetje om je te laten weten dat de dodemansknop nog op OFF staat? :X
 
Met het risico een open deur in te trappen, maar het lampje dat gaat branden als je op de startknop drukt, klinkt als een typisch Yamaha dingetje om je te laten weten dat de dodemansknop nog op OFF staat? :X

Zucht, ik wou dat ik kon zeggen dat het dat niet was maar helaas... :$
Inderdaad, ik was er zelf net ook achter, nooit naar die stand van de dodemansknop gekeken. Maar goed, de motor loopt weer als een zonnetje! :] 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan