Op weg naar een ZXR4-RRR

Gaat dit projekt slagen ?

  • Tuurlijk

    Stemmen: 39 67,2%
  • Ik twijfel

    Stemmen: 8 13,8%
  • Niet echt

    Stemmen: 4 6,9%
  • Ik ken hem... dit wordt een ramp

    Stemmen: 7 12,1%

  • Totaal aantal stemmers
    58
Ben druk aan het kijken naar een nieuw kontje :9~ ....

Voor zover wat ik nu gezien heb, vind ik er twee het mooist....
1) Kontje CBR1000RR 2004-2007 :P
2) Kontje Ducati 749/999 :9~

Welke zou ik moeten nemen :?

.... er even van uitgaand dat ik ze beiden toch helemaal zou moeten verbouwen.....
 
kontje van een duc 999? hoe had jij je dat voorgesteld??? volgens mij past dat voor geen meter.

Waar je ook eens aan zou kunne denken is een MV kontje. GSXR K kontje kan vaak ook nog wel.
 
Ben druk aan het kijken naar een nieuw kontje :9~ ....

Voor zover wat ik nu gezien heb, vind ik er twee het mooist....
1) Kontje CBR1000RR 2004-2007 :P
2) Kontje Ducati 749/999 :9~

Welke zou ik moeten nemen :?

.... er even van uitgaand dat ik ze beiden toch helemaal zou moeten verbouwen.....


Oja... piccies !
full
 
Laatst bewerkt:
kontje van een duc 999? hoe had jij je dat voorgesteld??? volgens mij past dat voor geen meter.

Waar je ook eens aan zou kunne denken is een MV kontje. GSXR K kontje kan vaak ook nog wel.


Tsja... niet passen :N, maar wél origineel :Y als het er eenmaal op zit.
Moet eerst nog even kijken wat ik dan met een evt seat-pipe ga doen en waar het achterlicht dan komt. Dat kan met een CBR-kontje wel perfect natuurlijk, maar misschien dat ik de achterkant van de duc-seat ook kan aanpassen op een achterlicht boven de seat-pipe... :+
 
mijn verhaar over het 2003 zx6r kontje gaat zeker ook op voor een duc999 kontje.

Mijn bike wordt het natuurlijk niet, dus zeker doen wat jij mooi vind, maar ik ben zelf bang dat dat echt niet mooi zal worden. Nogmaals, als alternatief moet een MV kontje, GSXR K kontje, of misschien een duc 1098 kontje een stuk mooier passen denk ik
 
Houdt er wel rekening mee dat je met een seatpipe vermogen verliest.

Zeker bij lage toeren is het moeilijk om alles goed aftestellen op de pijp.

Groet Dave Nada
 
mijn verhaar over het 2003 zx6r kontje gaat zeker ook op voor een duc999 kontje.

Mijn bike wordt het natuurlijk niet, dus zeker doen wat jij mooi vind, maar ik ben zelf bang dat dat echt niet mooi zal worden. Nogmaals, als alternatief moet een MV kontje, GSXR K kontje, of misschien een duc 1098 kontje een stuk mooier passen denk ik


Ik ga volgende week wel ff kijken... Bedoeling was dan dat ik het sub-frame zou verbouwen en zoveel als mogelijk naar boven zou brengen... en dan de overblijvende lelijke delen te bedekken met matzwarte kuipdelen.... :}

Ik was toch al niet van plan reeds bewandelde (relatief veilige) wegen te gaan volgen. *D En ik kan toch beter met een goed origineel dan met een slechte kopie (van de jouwe) komen :? :Y
 
Ik heb het oude subframe verbouwd.

Mijn vriendin zit vaak achterop ook met bagage voor vakantie.

Dus moet het geod stevig zijn.

Groet Dave Nada
 
honda rs kontjes zijn ook mooi

2004rs125r_info02.jpg
 
Laatst bewerkt:
... en heb zojuist de biedingen gewonnen op ebay.... :Y
Heb nu een open uitlaat van een Duc999 en een uitlaatblende :} (€ 47,88 inclusief verzendkosten _O- )... Frame om aan te passen loopt nog en het kontje zelf zal wel een imitatie gaan worden :P , want deze zijn van polyester......
 
Terug
Bovenaan Onderaan