Op weg naar een ZXR4-RRR

Gaat dit projekt slagen ?

  • Tuurlijk

    Stemmen: 39 67,2%
  • Ik twijfel

    Stemmen: 8 13,8%
  • Niet echt

    Stemmen: 4 6,9%
  • Ik ken hem... dit wordt een ramp

    Stemmen: 7 12,1%

  • Totaal aantal stemmers
    58
ojah.. polyester is wel KUT om te spuiten. Vaak een hoop gaatjes in de gelcoating die erom heen zit. En vaak ook totaal niet mooi strak. Ik zeg die gelcoating er helemaal afshcuren en vol in een paar dikke lagen spuitplamuur zetten die hap (goed verdunnen dat de gaatjes goed dichtlopen ;)) en alles mooi strak schuren ;)
 
leuke basis ;) met al mooie waves erop ;) maar zou tezien is hij echt door een brasser in elkaar geknutseld ;) hoe de kentekenplaat erop zit enzo en ik vet het kontje gewoon een zwak aftreksel van het standaard kontje ;) dus maar goed dat daar een ander opkomt ;)
 
mooi fietske :)

ik zeg een cbr1000rr kont erop of toch een zx6r 03 kont erop.

Wat nou dat die te groot oid is.. dan maak je die zx6 kont toch wat kleiner (I)

Nou ik ben wat aan het fotoshoppen gegaan... en ruwweg zou die kont er zó op moeten komen zitten......
full


:9~ Let op ! LAK IS NOG NAT _O-
 
Laatst bewerkt:
ziet er wel echt dik uit denk maar ;) denk wel dat je veel power gaat inleveren als je uitlaat zo maakt ;) en je hebt er niet heel veel ruimte voor ;)
 
leuke basis ;) met al mooie waves erop ;) maar zou tezien is hij echt door een brasser in elkaar geknutseld ;) hoe de kentekenplaat erop zit enzo en ik vet het kontje gewoon een zwak aftreksel van het standaard kontje ;) dus maar goed dat daar een ander opkomt ;)

Dankjewel.... :( Ik heb de motor een jaar of 6 geleden ongeveer zo gemaakt hoe hij nu is... en gedurende de jaren heb ik meermalen delen van het plaatwerk op het circuit en op het wegdek uitgesmeerd. Bij iedere schade de boel weer aan elkaar geplakt met dit als resultaat....

Hoog nodig om er weer iets van te maken... De motor wordt overwegend zwart (hoogglans met matte vlakken) met groene accenten. Ben inmiddels uitgekeken op de replica van 6 jaar geleden.

Er komt overigens een RS-achterbrug in die ik lichtelijk zal aanpassen om ruimte voor de pijp te maken... :? Hoe, dat is weer een uitdaging......
 
Dankjewel.... :( Ik heb de motor een jaar of 6 geleden ongeveer zo gemaakt hoe hij nu is... en gedurende de jaren heb ik meermalen delen van het plaatwerk op het circuit en op het wegdek uitgesmeerd. Bij iedere schade de boel weer aan elkaar geplakt met dit als resultaat....

Hoog nodig om er weer iets van te maken... De motor wordt overwegend zwart (hoogglans met matte vlakken) met groene accenten. Ben inmiddels uitgekeken op de replica van 6 jaar geleden.

Er komt overigens een RS-achterbrug in die ik lichtelijk zal aanpassen om ruimte voor de pijp te maken... :? Hoe, dat is weer een uitdaging......


ja de kentekenplaat houder ;) en de kromgeplakte Akra sticker duiden nu niet echt op veel stijl ;) spuitwerk vink trouwesn wel wat hebben ;)
 
Ben even aan het slopen demonteren gegaan.... En dit is er nu van over...
Mijn vriendin kwam naar buiten en zei "nu lijkt het net een shopper" :(

full


Maar goed, nu er wat onderdelen van af liggen, zie je pas hoe slecht deze fiets er eigenlijk aan toe is, door het vele buiten staan en door mijn stuurkunsten op het circuit O-) ...
 
Laatst bewerkt:
Maar goed, zoals ik het nu even gedacht had.... :?

Achter het blok is een lege ruimte (zie foto), waar ik een bak ga maken voor de electronica zodat deze niet meer in het subframe zit. Het is namelijk de bedoeling zoveel mogelijk ruimte tussen het achterwiel en het kontje te maken. De RS-achterbrug zal ik aanpassen, zodat de uitlaatpijp erdoorheen kan (weet nog niet hoe maar lijkt me een mooie uitdaging :P ) Ik moet nog even kijken of de accu onder het zitje blijft, of dat ik zo mogelijk nog plek heb in de ruimte op de foto. :$



full
 
Maar goed, zoals ik het nu even gedacht had.... :?

Achter het blok is een lege ruimte (zie foto), waar ik een bak ga maken voor de electronica zodat deze niet meer in het subframe zit. Het is namelijk de bedoeling zoveel mogelijk ruimte tussen het achterwiel en het kontje te maken. De RS-achterbrug zal ik aanpassen, zodat de uitlaatpijp erdoorheen kan (weet nog niet hoe maar lijkt me een mooie uitdaging :P ) Ik moet nog even kijken of de accu onder het zitje blijft, of dat ik zo mogelijk nog plek heb in de ruimte op de foto. :$



[afbeelding]

Electronica daar plaatsen is best te doen, maar dat is misschien niet helemaal slim voor je zekeringkast. Al zul je daar zeker niet vaak bij moeten, is het misschien slimmer deze ergens anders te plaatsen. Het start relais wil je ook binnen bereik houden. Voornamelijk voor de hoofdzekering die er op zit. deze mag ook niet te ver van de startmotor af zitten, dus onder het zitje of ook bij de luchtinlaat.

Je spanningsregelaar zou ik daar zeker niet doen. Het wordt daar te warm voor de spanningsregelaar. Dat ding moet echt in de rijwind zitten en niet in de warmte van het blok. Als je een seatpipe neemt kan je hem beter ook niet onder de kont plaatsen. In de buurt van de luchtinlaat of in het voorkuipje zou een redelijke plaats zijn.

Ga ook niet in de achterbrug zagen, das nooit een goed idee!!! Ga gewoon naar iemand die die de uitlaat er goed omhene kan leggen zoals JerryT van dit forum

Verder zit die zxr er erg goed uit! Bijna jammer dat die er aan gaat, maarjah... daar mag ik niets over zeggen :+
 
die kont moet hoger met de punt spitser.. zo zit ie veel te plat :o

zoiets bedoel ik ;)

[afbeelding]

ziet er een stuk sportiever uit :)

Spitser gaar ie niet worden denk ik... maar hoger wel !! :9~ Was alleen iets meer fotoshoppen..... maar je hebt idd gelijk !

Heb trouwens tijdens de demontage gezien dat ik een lekkende remslang had, en heb nou een paar Hell-RVS leidingen kunnen scoren :Y Ook leuk ! :9
 
De manier waarop ik het zie is dat die kont echt niet past bij de rest van de motor. Niet dat de kont zo niet mooi is, want dat is hij zeker, maar de kont past gewoon niet bij de rest van de kuipen naar mijn mening


ik vind het er wel mooi bij passen :) is een wat anders ;)
 
De manier waarop ik het zie is dat die kont echt niet past bij de rest van de motor. Niet dat de kont zo niet mooi is, want dat is hij zeker, maar de kont past gewoon niet bij de rest van de kuipen naar mijn mening


Hee Kris, maar wel origineler dan toch :Z Het is ook nog niet besloten dat de rest van de kuip hetzelfde blijft. Maar ik moet ergens beginnen en vind de kont van de Duc 749/999 nog steeds de :9~ die er is. Misschien later een CBR kuip of een andere erop..... :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan