Op zoek naar oldtimer klussers, garages, etc. rondom A'dam

Robdekoning

MF'er
26 dec 2011
66
0
Amsterdam
Hallo iedereen,

Ik rijd sinds een jaar een CB500 FOUR 1976 en afgelopen jaar al veel bezig geweest met de basic klusjes. Nu merkte ik het dat ik het super ontspannen vond om te sleutelen....De een heeft het bij fietsen, de ander bij lezen, ik dus bij ja...buiten op de grond lopen rommelen..:)

Nu start ik dit topic eigenlijk voor twee redenen.

Enerzijds zou ik graag adresjes krijgen van garages in of rondom Amsterdam die mij zouden kunnen helpen met onderdelen, reparaties, tips, etc. Uiteraard voor oldtimer, liever nog voor gemodificeerde oltimers (cafe/bobber).

Anderzijds vraag ik mij of er door twintigers/dertigers (no offence) in of rondom Amsterdam veel geklust wordt. Ik wil graag mijn technische kennis vergroten, en ervaringen uitwisselen kan nooit kwaad.

Verder lijkt het mij ook leuk om zaterdagen bij een garage mee te lopen, puur voor de kennis, en omdat ik alles rondom de motor fantastisch vind. Het liefst natuurlijk weer een garage waar ze oldtimers repareren en modificeren.

Ik woon zelf in Amsterdam (oud)-west.

Hoor graag van jullie!

Gr. Rob
 
Voor onderdelen zou ik gewoon naar roukama gaan, die hebben altijd zeer veel voor de ouwe hokken, zelf knutsel ik redelijk veel aan oldtimers en doe dit in het pitoreske, bijna Anton Piek achtige Akersloot :). Ik val alleen niet in de goede leeftijdsgroep, ben al boven de dertig....
 
Ben woonachtig in Haarlem en momenteel aan het klooien met mijn suzuki gs750 maar heb geen kennis van motoren.
Maar kan wel goed bier drinken! :-)
 
Thanks voor de tips! Roukama zeker een goede website zie ik! Lid worden van MCBeam zie ik me zo snel nog niet doen, Harley toch ook alleen?

@jva: Zeker belangrijk! rijd je nu nog? of te koud? Ik heb vandaag nog even een klein ritje gemaakt. Binnenkort zet ik hem bij mijn ouders in de garage, toch wat beter dan voor op straat in Amsterdam...

Gr.