Opzoek naar een gezellige groep 🏍️

kevin1999

Rookie
10 jan 2024
15
2
Beste iedereen , ik ben opzoek naar een leuke groep voor het rijden in groepen of op kleine schaal, lekker genieten van mooie locaties en het rijden en binnenkort het mooie weer natuurlijk .
ik ben vrij nieuw op motor forum dus als iemand me hier mee kan helpen zou het mooi zijn ;) let me know
 
Kan topic starter niet komen.
Heeft maar 15 berichten en dat moeten 30 berichten zijn- en 30 dagen hier zijn op motor-forum voor je in off topic forum kan komen.

Screenshot_20240308-040346.png
 
Laatst bewerkt:
Misschien je beter je oproep plaatsen in Regionaal i.p.v. Reizen en Toeren.
Je hebt zelf geen regio vermeld. Je schiet er weinig mee op als je in Vaals woont en je krijgt reacties uit Roodeschool.
 
Voor alle oudgedienden leuk al deze opmerkingen. Scoort lekker voor de likes, maar dit is een van de redenen dat de jonge/ nieuwe aanwas snel weer vedwijnt en het MF stilaan eindigd met ouwe lullen.

Voor de topicstarter: Zoals mijn voorganger al vermeldt, het zou handig zijn om de regio aan te geven, wat je rijstijl is (chopper, toerder, racer) wat voor afstanden je prettig vindt, toertochtje voor een halve dag of meerdere dagen, en of je dit soort MF humor kan waarderen :)
 
@TS
Kan je je niet aansluiten bij de plaatselijke motor-club?
Bij motormaatje.nl kan je meerijden met kleine groepjes.
 
Beste iedereen , ik ben opzoek naar een leuke groep voor het rijden in groepen of op kleine schaal, lekker genieten van mooie locaties en het rijden en binnenkort het mooie weer natuurlijk .
ik ben vrij nieuw op motor forum dus als iemand me hier mee kan helpen zou het mooi zijn ;) let me know
Waar kom je vandaan?
Wat rij je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan