Oss & Omgeving deel 21 : We doen d'r nog één of twee of ..

Nog meer mensen uit de regio die morgen de A50 mee gaan bevolken?

Ik iig wel onderweg naar tt :D
 
Laatst bewerkt:
Ik had me db killers dr ingeschroefd voor tt maar dat was echt niet nodig geweest.
Niet overdreven veel blauw op de weg en ik heb nergens echt controle gezien.

Ik denk dat ik van de week wel een keer mee ga rijden met die vierdaagse.
hopelijk gaat het niet te traag.
 
Ik had me db killers dr ingeschroefd voor tt maar dat was echt niet nodig geweest.
Niet overdreven veel blauw op de weg en ik heb nergens echt controle gezien.

Ik denk dat ik van de week wel een keer mee ga rijden met die vierdaagse.
hopelijk gaat het niet te traag.

Ben een paar jaar terug meegereden, maar die 2 uur die ze aangaven had ons groepje teruggebracht tot 1 uur _O-

Kan helaas dit jaar weer niet mee rijden... Rust een soort van vloek op voor mij ;(
 
Rij dit jaar ook niet mee.
Ga da niet redden met me werk
Zit dan waarschijnlijk nog steeds in Hoboken Antwerpen en eer ik dan thuis ben gegeten en dan nog op de motor moet gaat um nie worden
 
Wil me zelf even voorstellen, ben Twan en kom ook uit oss en sinds een weekje in het bezit van een Tuono (oer tuono, 2004) Dit is mijn eerste motor, ik keek zo nu en dan weleens in dit topic maar dat is dan toch anders. Heb eigenlijk nog geen foto's van me T, hij heeft hier wel op het forum te koop gestaan dus mss dat jullie hem al kennen. Zal snel wat foto's plaatsen.
 
Wie uit Oss reed er om ongeveer 12 uur vanacht over de julianasingel heeeeeeeuuuuul hard?

Kwam een rode motor voorbij een supersport, denk dat hij minstens 140 ging!!
 
Trouwens, Bijna elke avond komen ze hier voorbij gevlogen :Y

Ik kijk mooi vanaf mijn balkon op.de julianasingel, en hier komt zat moois langs :Y *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan