overweeg aankoop bmw ce04...Moeilijk.

Linus62

MF'er
11 nov 2017
85
20
Zaterdag test rit gedaan met bmw ce04.
Cool ding al zijn er ook mensen die het spuw lelijk vinden.
Smaken verschillen.

Rijdt goed en best pittig maar dat zadel....niet te doen.
Rij momenteel met een bmw c400gt en een Tmax 560 techmax.
Dat zijn zetels als je vergelijkt met die ce04.
Jammer toch. Actieradius kan ook iets beter voor een scooter van die prijs.
Is een moeilijke.
GetImg-1.jpeg
 
Nee mis begrepen. IK zei.....er zijn er die het lelijk vinden. IK vind het cool......sciencefiction.
Jammer voor een scooter van die prijs maar vind hem daarom niet duur.

Laatste twee kloppen jammer genoeg wel. Heb wel gereden met één met een plat zadel......was een demo.
Deze op de foto is een tweedehands met maar 120 km en ander zadel. Misschien is dit zadel beter ?????
 
Is er eigenlijk een verschil tussen de modellen 2022 en de 2024 , behalve het kleur ?
 
ja dat weet ik maar op de laatste vraag is er blijkbaar geen antwoord of misschien geen verschil.
 
Als je erop zit als een zak hooi op een riek zou ik zo een ding niet kopen, daarbij een actieradius die je niet jovel vind en hij is je duur, wat blijft er dan over van het rijplezier behalve "apart" willen zijn.
Mijn neefje is ook : "apart"daarom gaat die ook naar een "aparte" school :')
 
ja dat weet ik maar op de laatste vraag is er blijkbaar geen antwoord of misschien geen verschil.
Zit geen verschil tussen 2022 en 2024. Wel even op de opties letten. Er is 1 kleur optie blauw toegevoegd volgens mij. Ik heb hem zelf full opties. Die mag ook gekocht worden voor de juiste prijs. Is in prima staat maar ben binnenkort toe aan wat anders.
 

Bijlagen

  • IMG_20240128_150231.jpg
    IMG_20240128_150231.jpg
    542,2 KB · Weergaven: 0
Jawel, op zich wel. Qua zuinigheid en woon werk dikke prima. Heb er nu 7100 km op zitten. Range is nog zoals het was. 120 km in zomer en 100 in de winter ongeveer. Onderhoud is ook goedkoop. 100-150 euro per beurt en per 2 jaar. Banden per 10k km ongeveer. A 350 euro eigenlijk top ding. Wanneer je zonnepanelen hebt rij je qua brandstof gratis met deze unit.
 
Ik ben juist op zoek naar een goede tweedehands CE 04. Ik vind m supergaaf eruit zien en heb er afgelopen zaterdag ook nog op gereden rond de ring A10. Even kijken hoe of hij mee komt in het verkeer en dat staat niet tegen om hem voor woon werk in te willen zetten.
 
Laatst bewerkt:
Naar het werk moet ik niet meer. Pensioen. Is enkel voor kleine verplaatsingen nodig.
 
IMG_6138.jpeg
 

Bijlagen

  • IMG_6137.jpeg
    IMG_6137.jpeg
    344,6 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6136.jpeg
    IMG_6136.jpeg
    361,9 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6135.jpeg
    IMG_6135.jpeg
    398,7 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6134.jpeg
    IMG_6134.jpeg
    409,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6133.jpeg
    IMG_6133.jpeg
    322 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6132.jpeg
    IMG_6132.jpeg
    339,1 KB · Weergaven: 0
Blauw is inderdaad een hele mooie kleur! Zelf heb ik de CE04 ook bijna twee jaar en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Ga richting de 9000 km en ik hoop er nog lang op te rijden. Wat een fantastische machine. Ik gebruik hem dan ook voor woon-werk, maar ook voor de snelle bezoekjes en boodschapjes. Fantastisch!
 
Hij is besteld met :
avant-garde pack impérial blue metalic
windscherm wunderlich
finition pro pack
city pack
backrest pro II zadel
daglicht
velgstickers oranje
wunderlich Business back zwart

Levering mogelijk begin maart. We wachten in spanning af.
 
Hij is besteld met :
avant-garde pack impérial blue metalic
windscherm wunderlich
finition pro pack
city pack
backrest pro II zadel
daglicht
velgstickers oranje
wunderlich Business back zwart

Levering mogelijk begin maart. We wachten in spanning af.
Geen comfort zadel? Ik zou wel voor comfort gaan is die 200 euro extra zeker waard. Het zadel is een x aantal cm dikker namelijk en heeft billen verwarming :).
 
Ook even wat foto's dan! Doe maar in het CE04 topic. Ik kwam van het weekend nog een witte CE04 tegen in Zwolle, vreemde gewaar wording om te zien als ik er zelf niet op rij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan