OW-CUP race 8 & 9 Hockenheim

Chrissifumi39

Die hard MF'er
19 dec 2011
784
4
Woubrugge
Wie zijn er allemaal bij in Hockenheim en gaan er nog mensen trainen voorafgaand? Ik heb voor vrijdag een extra dagje geboekt *O*

Voor zaterdag en zondag hebben we reeds een pitbox gereserveerd mete 3 man. Weet iemand hoe groot de boxen daar zijn? Ga ervan uit dat we er zeker wel met 4, misschien zelfs 5 man in kunnen.

We hebben dus nog plekjes vrij
 
Ich bin dabei :)
Ik ben er al wel vrijdag,maar ga zaterdag en zondag pas rijden,dat vooraf trainen heb ik helemaal niet nodig. :P :+
 
Ik ben er ook bij.
Ben er donderdag 's middags, vrijdags een dagje trainen en dan in het weekend de kwalificaties en races. :+

Afgelopen week nog met de CRT gemaild wat nu de bedoeling is m.b.t. tot de kettingbeschermer t.a.v. de SportCuppers.
De Duitsers willen graag een haaievin voor het achtertandwiel zien.
 
Ik ben er bij + hele raceteam en truck. Pitboxen zijn zeer groot, 6-8 man is prima te doen.
Ben er vrijdagavond, vaak genoeg daar al gereden ;)
 
Laatst bewerkt:
we zijn er ook weer bij. Supercup1000 #65 & #74
Zaterdag ochtend voor het eerst de baan op daar.
haak wel aan bij een van de rijders die er vrijdag al hebben getraind :+
 
Ik ben er ook bij!

Ik heb ooit geslapen in het hotel onder de hoofdtribune. Prima en lekker dichtbij.

Ik heb trouwens nog ruimte voor een motor + coureur voor vervoer vanuit Amsterdam. Als er nog iemand vervoer nodig heeft hoor ik het graag. Scheelt weer in de kosten.
 
Ik ben er bij + hele raceteam en truck. Pitboxen zijn zeer groot, 6-8 man is prima te doen.
Ben er vrijdagavond, vaak genoeg daar al gereden ;)

Kijk een ervaringsdeskundige :+
Vraagje, reden jullie er (IDM-Strecke) met dezelfde gearing als op Assen of korter?
 
Kijk een ervaringsdeskundige :+
Vraagje, reden jullie er (IDM-Strecke) met dezelfde gearing als op Assen of korter?

De laatste keer dat ik er de IDM baan heb gereden, was het nog de ultra korte baan. Nu met deze IDM lay-out hou ik vast aan de Assen gearing en kijk hoe ik uitkom na de eerste training.
 
ik ben er woensdag avond, donderdag een dagje rijden en vrijdag even de kunst afkijken.
 
De laatste keer dat ik er de IDM baan heb gereden, was het nog de ultra korte baan. Nu met deze IDM lay-out hou ik vast aan de Assen gearing en kijk hoe ik uitkom na de eerste training.

Dat voornemen had ik ook al. Eerst vrijdag ochtend maar eens de baan leren kennen en dan kan er 's middags altijd nog een tandje meer of minder gestoken worden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan