Pallieter-run 29 juni 2014 20 jaar Pallieter-run

motorpsycho

MF veteraan
30 nov 2004
2.537
1
omg. Breda
Facebook
Gaat er eigenlijk iemand van hier?

De Pallieter-run is een jaarlijks terugkerend evenement dat georganiseerd wordt om gehandicapten uit de gemeente Zundert een onvergetelijke middag te bezorgen. De Pallieter-run wordt iedere laatste zondag van juni gehouden.

Zijspan of trike
De gehandicapten worden in een zijspan of op een trike tijdens een rondrit van ongeveer 75 km rondgereden door de omgeving van Zundert. Halverwege de rondrit is er een tussenstop waar wat gedronken kan worden en waar meestal ook een leuke activiteit georganiseerd wordt.

Meer info: http://mariapallieter.weebly.com/
 
Zijspanners,

De organisatie van de Palietterrun heeft aangegeven dat ze nog 6 zijspannen te kort komen voor de run van aanstaande Zondag.

Zie hier een stuk tekst uit de email die de organisatie van de Palietterrun rondgestuurd heeft:
Dit jaar hebben we nog een 6 tal voertuigen tekort.
Omdat we uiteraard geen gehandicapten teleur willen stellen zijn we druk op zoek naar wat extra voertuigen.
Inmiddels hebben we al wat lijntjes uitstaan helaas heeft het nog weinig opgeleverd.
Omdat jullie toch een beetje 1 familie zijn kennen jullie misschien nog collega zijspanners/trike’s die ons uit de nood willen helpen.
Opgeven kan via onze site of via beantwoording van deze mail.

Allemaal alvast bedankt voor de moeite en tot de 29 ste.

Zondag de 29 juni is er ook de mogelijkheid om het WK voetbal te zien bij onze stopplaats.
We zijn om 16.00 uur terug mocht je thuis willen kijken!!



http://mariapallieter.weebly.com/

Zijn er hier nog zijspanners die aanstaande Zondag een gehandicapte willen verblijden met een rondrit?
 
Laatst bewerkt:
Mooi nog meer M-F zijspannen en nog een hele mooie BMW R1150R EZS combinatie ook.

Ik ben te herkennen aan de meest oranje span :+

IMAG0340.jpg
 
Het was een geweldige dag, beetje regen aan het begin maar verder prachtig weer. Goede organisatie en ook weer een paar zijspanners van M-F gesproken *O*

Mijn vrouw heeft wat foto's gemaakt langs de route. Nee niet met zo'n ultra luxe dure camera maar gewoon met haar telefoontje. Dus de kwaliteit laat hier en daar wat te wensen over ;)

Klikkerdeklik ----> Pallieterrun

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij :W
 
Het was een geweldige dag, beetje regen aan het begin maar verder prachtig weer. Goede organisatie en ook weer een paar zijspanners van M-F gesproken *O*

Mijn vrouw heeft wat foto's gemaakt langs de route. Nee niet met zo'n ultra luxe dure camera maar gewoon met haar telefoontje. Dus de kwaliteit laat hier en daar wat te wensen over ;)

Klikkerdeklik ----> Pallieterrun

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij :W

Mijn spannetje staat er toch een paar keer prima op. :}
Ook Popopeter staat tussen de foto's.

Het was zeker weer leuk. Volgend jaar ben ik er ook weer bij.

@motorsycho: Ik had de fotografe onderweg al wel een paar keer gezien, en ik dacht nog: die ken ik ergens van. Maar ik had ze niet meteen herkend zonder motorpak. ;) Pas op de parkeerplaats bij Stuivezand viel het kwartje.........
 
Laatst bewerkt:
Soms vallen kwartje wat laat ;) geeft niks, mijn vrouw lijkt af en toe net een kameleon ze kan er zo verschillend uit zien.

Alleen maar positief vind ik, nie zo saai ;)
 
Ook ik vond het een heel geslaagde dag en mijn passagier had kennelijk ook veel plezier. Op deze manier heb ik met een aantal zijspan MF-ers kunnen kennismaken.
Ik zal proberen dit soort evenementen te blijven steunen, een hele goede sfeer, uitstekend verzorgd en je houdt er ook nog een goed gevoel aan over. Oranje wachtte ook braaf met scoren tot ik weer thuis was.
PeterD
 
Terug
Bovenaan Onderaan