Pannenkoekenmeeting: MFH goes Rotterdam part 2!

miesjahhh

MF veteraan
9 jun 2008
10.997
1
Rotterdam
Beste mensen uit Haarlem en omgeving,

Het is dan weliswaar nog niet helemaal tijd voor een houten jubileum (Rotterdam part 1 was op 31 januari 2009), maar tijd voor een Rotterdamse versie vonden we het wel weer!

Daarom bij deze voor de harde kern van MFH een uitnodiging om op

zaterdag 27 oktober vanaf 18:00 uur​
pannenkoeken te komen eten in Rotterdam!

Slaapplaatsen zijn - in overleg - beschikbaar. Wel zelf slaapspullen meenemen. Bank is al door Sven gereserveerd :+

Bijdrage zal rond de € 7,50 liggen. Daarvoor heb je bier, wijn, fris. Sterke drank graag zelf meenemen.

full

Foto van de meet in 2009

Aanmelden s.v.p. door de volgende lijst aan te vullen!

Aanwezig zijn:
- Bob
- Michelle
- Daphne (lid van de bakbrigade van 2009, nu ook van de partij!)
- Sven
- Nofri
- Jermo
- Roos
- Heleen
- Willem
- Jeroen P
- Pauline ovb
- Esther ovb
- Martijn (oneindig) ovb
- Martijn (lux)
- Nick (snappie)
- Joyce
- Marjolein ovb
- Dion ovb
- Peter 74%
- Nick (nicked)
- Jeroen V (klein) ovb'tje
 
Laatst bewerkt:
Zet mij er ook es ff op, EN HEEL SNEL! ;)

*O*

Owja, wil wel bakken :Y (behalve de ranzige kaas en spek pannekoeken :')) Owja, en Impy zit ook alweer 3 jaar in de boogschappen en beslagmix-team...... dus Imp, regel met je werk dat je elders moet werken ;) :z :+
 
Zet mij er ook es ff op, EN HEEL SNEL! ;)

*O*

Owja, wil wel bakken :Y (behalve de ranzige kaas en spek pannekoeken :')) Owja, en Impy zit ook alweer 3 jaar in de boogschappen en beslagmix-team...... dus Imp, regel met je werk dat je elders moet werken ;) :z :+
Done :)
 
Kan nog niet in de agenda van Dion en mijzelf kijken qua werk, maar gok dat we wel kunnen. Weet ik alleen pas 3 weken van te voren.
 
ik ben nog ovb ivm dat ik nu 1: me rooster niet weet en 2: niet in een positie ben om vrij te vragen als dat nodig is (en dat is trouwens ook geen 100% garantie voor vrij >.< )
 
Zoals net besproken, zet ons maar op OVB, zelfde probleem als Martijn, weet nog niet wat rooster is en of we uberhaubt vrij kunnen krijgen.
 
Jeej!

Gezellig mensen!

Begrijp ik goed dat naast Daphne en ik Noof en Heleen ook willen bakken?

En Heleen, Jeroen, Snap: komen de +1-tjes ook mee? Van Karin weet ik dat ze niet kan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan