pezza novante//vegas

Niemand legt 85000 e voor een brommert neer.Dat zijn verhalen.Uiteindelijk trapt daar niemand in.Ik schat dat de brommert 30000e gekost heeft.

Voor 85000e kun je veel leukere dingen doen.
Verder is de motor ook mijn smaak niet.Mat zwart zou hem mooi staan.Nu in de aanbieding bij de Gamma.6.95 e per bus.
 
Laatst bewerkt:
Beetje raar verhaal...

Maar knuk, ik begrijp niet waarom je zulks commentaar geeft. Hij lijkt best wel op jouw bike...
Die is toch ook rood?
 
Ieder zijn ding inderdaad.
Alleen koop ik voor dat geld liever 4 of 5 knuckleheads (als ik net zoveel geld als Slow zou hebben)
 
Dank je, dat kan ik inderdaad.
In alle drie mijn opmekringen spreek ik uit ervaring.

vertel dan is wat er aan gedaan is

ps 17 jaar nog meisje , maar leuk dat je de moeite hebt genomen om te kijken ;)
 
Laatst bewerkt:
nee zonder gekheid, je hebt niet eens een rijbewijs maar wel een motor van 85k, dat komt mij vreemd voor...
 
leuke website bral ,nou zou ik alles kunnen afbranden,maar wat jij met die motoren doet vindt ik eigenlijk wel grappig in de goede zin des woords.en iedereen heeft zo zijn eigen ding wat hem of haar tevreden maakt of je nou op een 80cc scooter rijdt of een jap of maakt niet uit.
ik neem aan als jij een motor verbouwd er ook over nadenkt wat je gaat doen. dit is nu precies hetzelfde je moet er ff over nadenken.

ps: er wordt gevraagd [wat kost nou zoiets].ik geef hier een eerlijk antwoord op , kan natuurlijk ook liegen ,maar lieg in mijn eigen portomonee. ik zelf ben bijna 2 meter lang en weeg 127,3 kilo. als ik op een motor ga zitten lijken het wel brommertjes en daar baalde ik van.heb eerst een gewone softtail gehad ,te klein.toen een heritage springer,te klein.als laatste een roadking custom en weer te klein. nu dan deze en die is op maat gemaakt,iemand die 195 is en beschikt over lange armen en benen kan er nog net op rijden maar als je kleiner bent of geen lange armen of benen hebt kan er niet mee rijden.
 
Laatst bewerkt:
ps: er wordt gevraagd [wat kost nou zoiets].ik geef hier een eerlijk antwoord op , kan natuurlijk ook liegen ,maar lieg in mijn eigen portomonee. ik zelf ben bijna 2 meter lang en weeg 127,3 kilo. als ik op een motor ga zitten lijken het wel brommertjes en daar baalde ik van.heb eerst een gewone softtail gehad ,te klein.toen een heritage springer,te klein.als laatste een roadking custom en weer te klein. nu dan deze en die is op maat gemaakt,iemand die 195 is en beschikt over lange armen en benen kan er nog net op rijden maar als je kleiner bent of geen lange armen of benen hebt kan er niet mee rijden.
ah, dus de boksqueen is je dochter ofzo ?
 
Auw. _O-

Leuke HD. En kunstig gespoten.
Niet mijn style, maar niets mis mee.

Nu nog je rijbewijs halen.


Zo te zien is dat box meisje niet 127,3 kg.Denk dat pezza haar pa ,trainer of zo is.

Wat een geweldig deductief vermogen je hebt als je de wiet eens laat liggen. _O-

Mijn bestedingslijstje voor 85 k.

1. 1948 fl
2.knuckle
3.VL
4.FXR.

Denk dat ze nu op zijn . ;)
 
Laatst bewerkt:
ps: er wordt gevraagd [wat kost nou zoiets].ik geef hier een eerlijk antwoord op , kan natuurlijk ook liegen ,maar lieg in mijn eigen portomonee. ik zelf ben bijna 2 meter lang en weeg 127,3 kilo. als ik op een motor ga zitten lijken het wel brommertjes en daar baalde ik van.heb eerst een gewone softtail gehad ,te klein.toen een heritage springer,te klein.als laatste een roadking custom en weer te klein. nu dan deze en die is op maat gemaakt,iemand die 195 is en beschikt over lange armen en benen kan er nog net op rijden maar als je kleiner bent of geen lange armen of benen hebt kan er niet mee rijden.

Denk dat dat de meeste van ons snappen. :P

Maar een bak van 85.000,-- euro dat snap ik niet :?
Met alle respect, ik vind hem nog niets eens zo mooi.

Denk al je hier eens wat eerder was geweest, dat je iets heel moois had gehad voor de
helft van het geld welk je nu hebt uitgegeven.
Met die zak geld had er er minimaal 3 naar je zin gehad, snap het dus niet zo goed, maar even goed welkom hier!

O ja, niet verbaal gaan trappen naar mensen die hun sporen meer dan iets verdiend hebben :} :}
 
Zo te zien is dat box meisje niet 127,3 kg.Denk dat pezza haar pa ,trainer of zo is.

Mijn bestedingslijstje voor 85 k.

1. 1948 fl
2.knuckle
3.VL
4.FXR.
Kwartje viel nog niet zo snel bij mij.
Wat betreft je keuze: Ik ga voor de eerste twee en de rest steek ik wel in mijn zak.
 
De fietsen van Bozzie ,zijn die ook zo duur?Ik bedoel die dingen die hij helemaal zelf maakt.Geen idee wat zoiets kost.Maar zal ook wel altijd buiten mijn bereik blijven.
I'm humble.
 
Denk al je hier eens wat eerder was geweest, dat je iets heel moois had gehad voor de
helft van het geld welk je nu hebt uitgegeven.
Met die zak geld had er er minimaal 3 naar je zin gehad, snap het dus niet zo goed, maar even goed welkom hier!

wie ben jij dan ?

O ja, niet verbaal gaan trappen naar mensen die hun sporen meer dan iets verdiend hebben

en wie is dat dan ?
 
Denk al je hier eens wat eerder was geweest, dat je iets heel moois had gehad voor de
helft van het geld welk je nu hebt uitgegeven.
Met die zak geld had er er minimaal 3 naar je zin gehad, snap het dus niet zo goed, maar even goed welkom hier!

wie ben jij dan ?

O ja, niet verbaal gaan trappen naar mensen die hun sporen meer dan iets verdiend hebben

en wie is dat dan ?

Dat zou je misschien allemaal geweten hebben als je al wat langer op het MF was gekomen, wie wie is!
Je hebt je gisteren pas laten registreren, daarom de opmerking dat je goedkoper uit had kunnen zijn.
Zijn genoeg bouwers op MF. :} :} :}
 
Het spuitwerk is wel mooi gedaan, behoorlijke klus.

Maar, Pezza, ik denk dat de meesten hier (waaronder ik) het een beetje gehad hebben met de multi-shine bikes. Als je iets langer hier had meegelopen, had je een kentering kunnen ontdekken naar de wat simpeler look fietsen. Dat wil niet zeggen dat er iets mis is met jouw motor, maar dat het overgrote deel van deze sectie meer gaat voor de "less is more" achtige look.

Ik vind je motor in ieder geval grappig (de details enzo), maar het zou ook nooit mijn keus zijn (............. zou ik het me al kunnen veroorloven...).

No hard feelings, ik hoop dat je er blij mee bent en veel prijzen in de wacht sleept.
 
tja, voor 85 k kan je mijn motor bijna 10 keer bouwen....ieder zijn meug...

het probleem met die multi doekoe bakken is ook dat je nooitendenever je geld terugvangt, er is echt niemand in nederland die 85 k voor zo'n ding gaat geven...mensen die zoveel geld willen spenderen laten zelf wel wat bouwen...

ik zou zo'n ding niet eens ergens neer durven zetten....als ik er al op zou willen rijden...
 
Dat zou je misschien allemaal geweten hebben als je al wat langer op het MF was gekomen, wie wie is!
Je hebt je gisteren pas laten registreren, daarom de opmerking dat je goedkoper uit had kunnen zijn.
Zijn genoeg bouwers op MF. :} :} :}

A = nog geen antwoord op mijn vraag
B = bouwers genoeg , maar goede bouwers ?

en ja gisterren laten registreren dat klopt maar neemt niet weg dat ik voordat ik hier aan begon heel veel kromme en slechte rommel heb gezien.
natuurlijk kan het goedkoper als je alles zelf doet,maar dan had hij er niet zo bijgestaan.
ere wie ere toe komt , daarom noem ik deze mensen ook bij aanvang bij naam.
wat ik weet is dat waarschijnlijk alleen l&l choppers dit zelfde resultaat hadden kunnen berijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan