pezza novante//vegas

full
 
nu moet je het de volgende keer zelf eens proberen
als je zoveel pleuro uit geeft aan je motor kan er ook wel een lesje foto`s op mf plaatse af ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
 
~knoegjaern schreef op 15 februari 2007 @ 20:07

..okay jij wint... ik haat doorgeslagen materialisme en/of kapitalisme..


Snel naar Noord-Korea verhuizen dan maar... :z

Mij interesseert het geen zak hoeveel iemand verdient en waar hij het aan spendeert, voor mijn part gaat hij voor 85.000 per keer naar de hoeren!
Niet jouw stijl, prima, in jouw ogen te duur, prima, maar laat mensen nou gewoon in hun waarde...
 
Je bent me net voor.
(spreekwoord was iets met een pot, zwart en een ketel?)

@Asteroid9, als je niets zinnig te melden hebt, ga dan maar weer terug in je hok.
 
pfhoeeeii een heel verhaal zeg!!
ja het is een forum hè en dan krijg je nou eenmaal verschillende meningen te horen.
gelukkig hebben we allemaal een andere smaak want anders was het hier maar een saaie boel met allemaal precies de zelfde fietsen.(niet dat iedereen hier dat bedrag in een ouwe sok heeft liggen)
het is mijn smaak ook niet maar ik wens je veel plezier met je aanwinst!
 
't zou idd mijn dingetje niet zijn, maar ik moet zeggen dat ik vorm van dat voorspatbordje dan weer wel errrrrrug mooi vind...

(hm. slijptol? motor? kom 's hier allebei?)

je kan dus ook, zelfs als 't niet je eigen stijl is, oog houden voor de dingen die je WEL OK vindt....

enneuh, pezza:
raar eigenlijk he dat iemand die zelf een motor laat bouwen ,waar jij van moet kotsen,toch ook van de dingen waar jij van houdt kan genieten
goed gesproken, jochie :}
en veel fun en veilige kilometers ermee
 
Laatst bewerkt:
Waar ik dan wel weer benieuwd naar ben: rijdt het een beetje met jouw formaat? En dan bedoel ik niet een rondje om de kerk maar gewoon een middagje lekker onderweg.

Kan me voorstellen dat je nogal flexibel moet zijn?
 
jummie, een motor om van te smullen :Y knap in elkaar gezet en mooi afgewerkt :Y ook ik zou het anders gedaan hebben, maar daarom hebben we het ook over een motor die naar je -persoonlijke- smaak gebouwd is!
Veel goede en veilige kilometers *D
 
laat de mensen die wel commentaar hebben dan ook gewoon in hun waarde
:W

In tegenstelling tot anderen hier noem ik "oplichting", "genaaid" en dergelijke termen niet.
Mag je mij eens uitleggen wie ik dan niet in z'n waarde laat... :W

Je bent me net voor.
(spreekwoord was iets met een pot, zwart en een ketel?)

@Asteroid9, als je niets zinnig te melden hebt, ga dan maar weer terug in je hok.

Goed discussie talent!
Voel je je persoonlijk aangevallen of zit je tampon scheef? :?
 
Waar ik dan wel weer benieuwd naar ben: rijdt het een beetje met jouw formaat? En dan bedoel ik niet een rondje om de kerk maar gewoon een middagje lekker onderweg.

Kan me voorstellen dat je nogal flexibel moet zijn?

hoi ralpfie

inmiddels ben ik bijna 2500km verder en kan ik zeggen dat de motor geweldiggggg rijd
ook in de regen!!!! van trailer queen is geen sprake,geld is op,dus geen trailer!!!
inmiddels 2x aangehouden , 1x Utrecht grote controle . resultaat 100 euro boete , 75 voor geen kenteken bij me en 25 euro voor kenteken plaat.
2x bushloo grote controle , resultaat geen bekeuring en van oom agent de eerste plaats gekregen voor orginaliteit en mooiste van show en de opmerking dat ik de kenteken plaat echt niet moet veranderren,is veels te mooi zo.
 
hulde voor het spuitwerk, de rest niet mijn stijl en volgens mijn mening 13 van in een dozijn.
maar jij moet er mee rijden en het graag zien.
trouwens: leuke dochter ;)
 
oerman

heftige hulde .
mijn dochter nu nog 17 maar nog ff en dan 18.
heb ff snel bij jouw project gekeken en ben helemaal zwaar onder de indruk.
waar heb je deze onderdelen gevonden?
maar goed voor dochter lief gaat het dus ook zo iets worden , ships maar helaas na het zien van oerman zijn project is mijn fantasy weer op hol geslagen
 
Terug
Bovenaan Onderaan