Polyester kuipdelen maken

Mack

MF veteraan
17 mrt 2003
8.321
2
Den Bosch
Helaas zijn sommige originele kuipdelen van mijn motor flink aan het slijten. Krijg je met hard-plastic en een slordige vorige eigenaar. :(

Ik wil daarom sommige kuipdelen gaan vervangen voor polyester-delen. Ik heb alleen werkelijk geen idee hoe ik dit in elkaar moet bakken.

Info gewenst!
 
Ok,

Je wil zelf polyester kuipdelen maken? maar dan wordt die rete zwaar..

Ik zou gaan voor een paar 2e handse,, ff opknappen en laten spuiten.

kijk anders ff bij http://www.karros.nl

Ik me de tief.. gezocht naar dat bedrijf zit die ergens in een weiland in een schuur maar super aardige gozer!

Als je wil repareren:

Soldeerbout er op aan beide zijden (binnenkant en buitenkant) beet je plat schuren hoppa plamuur er op schuren tot je een ons weegt spuiten (in werkelijkheid gaat dit proces wat uitgebreider maar dat kun je nazoeken in dit forum) Net mijn kuip zo gerepareerd..en er zaten 5 scheuren in en een stuk afgebroken..
 
Soldeerbout er op aan beide zijden (binnenkant en buitenkant) beet je plat schuren hoppa plamuur er op schuren tot je een ons weegt spuiten (in werkelijkheid gaat dit proces wat uitgebreider maar dat kun je nazoeken in dit forum) Net mijn kuip zo gerepareerd..en er zaten 5 scheuren in en een stuk afgebroken..

Heb ik bij mijn kuip ook zo gedaan, soms is het wel nodig om een de achterzijde een polyestermatje te leggen ter versteviging.
 
Ok,


Als je wil repareren:

Soldeerbout er op aan beide zijden (binnenkant en buitenkant) beet je plat schuren hoppa plamuur er op schuren tot je een ons weegt spuiten (in werkelijkheid gaat dit proces wat uitgebreider maar dat kun je nazoeken in dit forum) Net mijn kuip zo gerepareerd..en er zaten 5 scheuren in en een stuk afgebroken..

Bedoel je nou het repareren van mijn oude/plastic kuipdelen of begrijp ik je nu verkeerd?

En ik vind het gewicht van polyester wel meevallen. Mijn topkuip, of hoe je het ook noemt (grootste kuip aan de voorkant) is inmiddels ook al helemaal van polyester. Wel zwaarder maar niet te zwaar zeg maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan