Project Scrapler (GN400 Off-Road)

en even snel gerekend heb ik nu ca 90 mm grotere omtrek dan met de 130 x 90 band die erop zat.

dat ga je in de trekkracht wel merken vermoed ik en daar wil ik juist de lol mee maken, lekker binnendoor raggen zeg maar.
 
Knutseltijd!
full
 
Weet er iemand waar ik motorblokbouten (krachtbouten, rekbouten?) kan kopen?
Verzinkt of vernikkeld wat is het?
Dit omdat met stralen de bouten zijn meegestraald en zullen gaan roesten anders...
 
Hey kerel , en ik die dacht dat ik de enigste in de omstreek (ik woon in meeuwen) was die met zoiets rond rijd. Ik heb enduro bandjes op men kawa 750 twin gelegd en maak de veldwegen onveilig. Een crossband is te snel kaal op de weg en ben niet van plan om in de zware zand en modder te rijden. Op deze site zie nog enkele motoren van mij www.JTbrothers-motorcycles.blogspot.com
full
 
Hey kerel , en ik die dacht dat ik de enigste in de omstreek (ik woon in meeuwen) was die met zoiets rond rijd. Ik heb enduro bandjes op men kawa 750 twin gelegd en maak de veldwegen onveilig. Een crossband is te snel kaal op de weg en ben niet van plan om in de zware zand en modder te rijden. Op deze site zie nog enkele motoren van mij www.JTbrothers-motorcycles.blogspot.com [afbeelding]
Da's ook een leuk ding :P
Kan jij ook uitlaten maken?

Hier in de buurt genoeg veldwegen, ik rij amper asfalt *D
Soms rij ik zelfs random de bos in, dat ding knalt overal door :P

Mss moeten we eens meeten als die van mij weer achterveren heeft :)
 
Laatst bewerkt:
Lange schokkerts gemonteerd (37cm hoh) en dat is net wat ik nodig had :P
Nu het dashboard nog afwerken en een uitlaatmaker zoeken.

Eerst de Magna een bandje en nieuwe lagers, koppeling en remschoenen geven.
full
 
Hey kerel, Ik heb zelf al uitlaten gemaakt maar helaas heb ik geen tijd omdat voor andere te doen. Ik heb zelf teveel werk staan. Moeten zeker eens samen gaan raggen :) Ik was in de week toevallig in de ammehoela opt stift en pieter zei dat er iemand van op die straat ook met zo'n cross ding rijdt. Ben jij dat? Ik heb mijne veranderd.
 
Hey kerel, Ik heb zelf al uitlaten gemaakt maar helaas heb ik geen tijd omdat voor andere te doen. Ik heb zelf teveel werk staan. Moeten zeker eens samen gaan raggen :) Ik was in de week toevallig in de ammehoela opt stift en pieter zei dat er iemand van op die straat ook met zo'n cross ding rijdt. Ben jij dat? Ik heb mijne veranderd.
Jep, thats me.
En ook een magna idd:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan