Project Scrapler (GN400 Off-Road)

En een best wel stijl weggetje.
waar ik omkiepte... (de eerste keer ging het wel goed)
full
 
Vet ritje dus :)
Trouwens de ketting raakt nergens.
Alleen als ze slap hangt loopt ze over de geleider maar dat ken geen kwaad, zolang ze bij gas pleuren maar nergens raakt...
En de band raakt de spattert niet meer *O*
 
Is dat toevallig in opitter? Je gaat precies veel in de bos rijden. Let daar maar mee op want daar zijn vele mensen niet blij mee. Ik ken nog al redelijk wat enduro en quad rijders en die hebben al flink wat problemen gehad. Gerecht, motor maanden kwijt en noem maar op.

Ik heb ook langere schokdempers besteld want na de rit van gisteren spoot de olie eruit.
 
Is dat toevallig in opitter? Je gaat precies veel in de bos rijden. Let daar maar mee op want daar zijn vele mensen niet blij mee. Ik ken nog al redelijk wat enduro en quad rijders en die hebben al flink wat problemen gehad. Gerecht, motor maanden kwijt en noem maar op.

Ik heb ook langere schokdempers besteld want na de rit van gisteren spoot de olie eruit.

jes opitter, als ik iemand stoor ga ik weg, ik mijd alle mensen en drukke paden..
beetje voorzichtig blijven.
 
Het probleem is dat er ook veel andere mensen door op crossen en er boswachters op uit zijn om crossers te pakken. Een vriend van me is eens van zijn moto afgevlogen omdat er iemand een prikkeldraad had gespannen ter hoogte van de keel, waar hij dus een flinke snee had. Gelukkig reed hij niet hard. Opitter is zo'n plek waar je beter niet komt.
 
Vandaag heb ik weer eens wat gedaan aan de draak,
-Oude toolrol omgevormd tot accubak
-Kabels nagelopen en opnieuw getaped
-Dashboard gefatsoeneerd
-Én gepoetst (waar nog wat lak zat)

En nu werkt mijn dimlicht ook weer :)
full
 
Motorblokje wat opgebouwd.
Nokkenas met ketting terug er in geduwd, de 4 cylindermoeren er op gedraaid en aangehaald.
De jiffy moet echt een stuk langer worden en een uitlaat moet worden gemaakt, maar ik heb nog steeds geen laservaring of apparaat...
De carterhelften liggen op het werk om te polijsten maar dat valt niet echt mee met al die köt hoekjes.
full
 
Ik heb nog eventjes terug gelezen maar kon de reden van blok demontage nog niet helemaal vinden. of had je daar gewoon zin aan :+

gewoon omdat het kan :P
 
Ik heb nog eventjes terug gelezen maar kon de reden van blok demontage nog niet helemaal vinden. of had je daar gewoon zin aan :+

gewoon omdat het kan :P

Omdat ik daar zin in had :)
En omdat ik er 3 heb en er zo achter kom hoe die in elkaar zitten.
En de klepzittingen waren een beetje gaar.
 
Morge, hoe gaat met de scrapler?

ff een andere vraag, de gear-indicator hoe heb je dat? Welke draden zijn daarvan, ik neem aan dat het de draden van achter het voortandwiel zijn? Eigenlijk wil ik alleen maar een olie lampje inbouwen, weet je nog welke draden daarvoor gebruikt worden?
 
De scrapler staat even op hold, hij rijd wel ;)
Maar ik heb even een vw t4 project tussen door
De gear indicator is met 6v leds gemaakt die aangesloten zijn op de standaardbedrading. De gn heeft standaard ook een GI .
De sensor zit idd bij het voortandwiel
 
oke, thanks

ik heb intussen het schema uit zitten pluizen maar olie lampje kan ik niet ontdekken.
ook niet aanwezig volgens mij.

mooi dat de gn nog loopt 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan