R1 Streetfighter

en een foto van voor SBstuur en stuurkuip

(Afbeelding)


ik heb er even wat gefotosoept suc6
full
 
Wie weet waar ik mijn uitlaat bochten kan laten buigen.
Ik denk dat het wel gaaf is al ze wat rechter op staan.
Ik heb nog zo'n veer-link liggen om je achterkant om hoog te zetten maar ik heb geen ruimte meer (uitlaatbocht komt dan tegen mijn brug aan).

Is het mogelijk om je subframe zelf te buigen of breekt het gelijk af. :?
 
Pff, sommige special paints zijn wel mooi, maar een fighter moet hard gaan en dan heb je daar weinig aan.

Al dat chroom en té brede sturen, da's voor choppers, ...en dat zijn ze er in Duitsland helaas van aan het maken: de nieuwe choppers :r

De kont minimaliseren, da's mooi, zolang ze de zaak niet omgeplooid wordt alsof er een trein op ingereden is B|
Niet te veel prul met uitlaten in 25 bochten, da's alleen maar extra gewicht.

Die grijze, met iets minder 'ribjes' enzo, is nog wel knap gedaan, enkel nog een praktischer stuur erop.
Probeer de motor zoveel mogelijk uit te kleden, dat heeft wel iets.

Enneh, groen voor een Yamaha: wat een blasfemie héhé (heb ik zelf ook al gedaan bij het soepen van mijn FZR)
 
Is het mogelijk om je subframe zelf te buigen of breekt het gelijk af. :?

misschien als je het verwarmt, en dan buigt heb je kans dat het lukt, ik zou niet zonder het te verwarmen gaan doen, wan dan heb je kans op scheurtjes..
( vul de kokers die je gaat buigen met zand of iets dergelijks zodat je geen knik erin krijgt..)
suc6

EvilSoes.
 
fighter moet hard gaan? vandaar al dat comfort bij hoge snelheid op een naked :+

Euh, dus een fighter dient om mee te tuffen :?

Ik vind het gevecht met de iwnd enzo nét dat ietsje meer hebben op een fighter of een dikke naked.
Ik vind snelheden van 185-190 trouwens prima doenbaar. Vanaf 200 is het even doorbijten 8-)
...en op zo'n momenten denk ik niet aan comfort....hoewel dat op de mijne toch nog goed zit.

Persoonlijk zou ik bij een R1-naked ook eens naar de vering kijken, er komt immers een pak minder gewicht op de neus te liggen dan met de kuip erop, misschien een tikje laten zakken.
 
Euh, dus een fighter dient om mee te tuffen :?

Ik vind het gevecht met de iwnd enzo nét dat ietsje meer hebben op een fighter of een dikke naked.
Ik vind snelheden van 185-190 trouwens prima doenbaar. Vanaf 200 is het even doorbijten 8-)
...en op zo'n momenten denk ik niet aan comfort....hoewel dat op de mijne toch nog goed zit.

zoveel mensen, zoveel meningen. ik vind het boven de 140/160 op een naked geen pretje en zeker niet de wat langere stukken. een fighter om mee te tuffen; denk van wel anders kan toch niemand je zien posen? hard rijden moet je een ss voor hebben en geen ss ontdaan van al het kuipwerk dat nu juist voor die stroomlijn/comfort zorgt op hoge snelheid in mijn ogen.
 
zoveel mensen, zoveel meningen. ik vind het boven de 140/160 op een naked geen pretje en zeker niet de wat langere stukken. een fighter om mee te tuffen; denk van wel anders kan toch niemand je zien posen? hard rijden moet je een ss voor hebben en geen ss ontdaan van al het kuipwerk dat nu juist voor die stroomlijn/comfort zorgt op hoge snelheid in mijn ogen.
soms moet je wel hard gaan met een fighter :Y

wij gingen met 4 man naar TT-Assen,op de terugweg door de polder tikte ik 220 aan :X

moest wel,zaten er 2 bij met een racer,maar was wel lekker maar moet je echt niet te lang doen :N


gr Ron.
 
ik had een klein schermpje op mijn sf zitten om de teller bedrading teverstoppen,want ik was er nog mee bezig. maar boven de 200 is best vol tehouden,alleen ff wennen.
ik werk vaak tot snachts dus dan rij ik vaak boven de 200 naar huis maar echt heel lang vol tehouden is het niet,ik heb 23km rechte snelweg.
ik heb de teller nog nooit boven de 240 gehad,volgens mij loopt ie ook niet harder
 
Euh, dus een fighter dient om mee te tuffen :?

Ik vind het gevecht met de iwnd enzo nét dat ietsje meer hebben op een fighter of een dikke naked.
Ik vind snelheden van 185-190 trouwens prima doenbaar. Vanaf 200 is het even doorbijten 8-)
...en op zo'n momenten denk ik niet aan comfort....hoewel dat op de mijne toch nog goed zit.

Persoonlijk zou ik bij een R1-naked ook eens naar de vering kijken, er komt immers een pak minder gewicht op de neus te liggen dan met de kuip erop, misschien een tikje laten zakken.

Voor Hard gaan heb ik een race R1 :Y

Ik ben dit jaar voor het eerst met deze naked naar TT geweest, we reden met een grote groep allemaal SS -en. Dat nooit meer even boven de 180 is leuk maar continu 160-170 is niks voor mij.....

Mijn vering zit wel goed is voor en achter door win kroon gedaan (ohlins importeur)in combinatie met het een breed stuur en SuperCorsas een echte stuur fiets. :}
 
Al dat chroom en té brede sturen, da's voor choppers, ...en dat zijn ze er in Duitsland helaas van aan het maken: de nieuwe choppers :r

De kont minimaliseren, da's mooi, zolang ze de zaak niet omgeplooid wordt alsof er een trein op ingereden is B|
Niet te veel prul met uitlaten in 25 bochten, da's alleen maar extra gewicht.

En zo'n breed stuur rijdt wel zo ontzettend lekker en stuurt ook nog eens stukken fijner dan clip-ons

trouwens, een fighter met clip-ons is echt NOT DONE
 
Ook van MGM.... (eehhhh en nee, het is niet dezelfde als op de vorige pagina, dit is een 2005-model)

Bild8.jpg
 
En zo'n breed stuur rijdt wel zo ontzettend lekker en stuurt ook nog eens stukken fijner dan clip-ons

trouwens, een fighter met clip-ons is echt NOT DONE
er bestaat breed stuur en tebreed stuur. ik heb een breed recht stuur en vind het k*t rijden,want ik ben niet zo groot(en breed). op mijn honda zitten clip-ons en dat bevalt ook best,ik hou niet van rechtop zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan