Racen op een oude CBR (PC25, 31 of 35), part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Uggio! Waar was je nou? Je bent ons gelukspoppetje.... _O-

Veel plezier de 25e en van harte! Heb je al de bibbers?



:N oh, :N oh, :N oh wat een zooitje weer, inderdaad jullie geluks uchio!
1 keer er nie bij en moet je eens kijken! :+
was volgens mij voor meerdere een dag om snel te vergeten.

kriebels? och nee, doet nie zeer zeggen ze. in ieder geval niet direct
woensdag ben ik er wel weer bij, jij ook?
 
Laatst bewerkt:
:Y

toen was ik op zolder, viel ik zo op dat je het nog weet .. toch niet in negatieve zin hoop ik O-)

was voor mij de eerste keer daar, ook een leuk circuit maar wel technisch vooral die chicanes valt voor mij nog veel te winnen heb ik het idee
Ik ben een paar keer op de paddock heen en weer gelopen en let altijd op de aanwezige cbr's. Ik vond 'm er toen erg goed uitzien (van afstand). Dus in positieve zin opgevallen :).

En ik denk dat er voor iedereen onder ons nog veel valt te winnen (anders reden we wel op wat nieuwer materiaal en in een andere klasse ;) )
 
:N oh, :N oh, :N oh wat een zooitje weer, inderdaad jullie geluks uchio!
1 keer er nie bij en moet je eens kijken! :+
was volgens mij voor meerdere een dag om snel te vergeten.

kriebels? och nee, doet nie zeer zeggen ze. in ieder geval niet direct
woensdag ben ik er wel weer bij, jij ook?
:Y Motor hangt nu aan het plafond in de schuur, even wachten tot m'n vorkpoten weer klaar zijn.
 
Dan zal ik me hier ook maar ff voorstellen :P

Sinds een paar maand ook een Goof gekocht, bedoeling is deze uiteindelijk voor circuit te gebruiken en dan voor op straat iets erbij, maar voorlopig nog alleen deze voor straat EN circuit (budget, budget :+ )
14 september weer op Zandvoort :Y

Morgen bellen voor afspraak om de WP vering voor goed af te laten stellen, en dan binnenkort nog een andere veer voor achter (zit Technoflex onder maar de veer zelf is te los)

ff wat foto's ter illustratie :Y

3776288212_49aabc3d58_b.jpg

3722006668_c700bab23b.jpg
 
Voor de liefhebber hier:)

Een TKR close ratio bak voor een 2001 600 f4i.
1 Tand van 3e versnelling is afgebroken. Bak ligt uit elkaar.
Wie o wie?

Kratje pils?

jammer dat het de derde versnelling is, die was bij mij ook al stuk

zwakste tandwiel blijkt wel zo

Ik ben een paar keer op de paddock heen en weer gelopen en let altijd op de aanwezige cbr's. Ik vond 'm er toen erg goed uitzien (van afstand). Dus in positieve zin opgevallen :).

En ik denk dat er voor iedereen onder ons nog veel valt te winnen (anders reden we wel op wat nieuwer materiaal en in een andere klasse ;) )
okee, bedankt *D

Die van mij er ook ff bij

helaas geen actie foto want ik heb em gisteren opgehaald
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi ding :Y
 
Hallo allemaal,

ik zal mezelf eerst even netjes voorstellen! :W
Ik ben Ron en ik hou van hobbies *O*
Laatst heb ik een gele cbr f3 uit 97 gekocht en er viel me gelijk al een aantal dingen op...
Punt 1 het stuurt heeeerlijk :Y puntje 2 m`n accu laad niet bij/op. Dit heeft ervoor gezorgt dat ik nu al 2 keer stil ben komen te staan met een lege accu en de 2de keer ben ik naar huis gegaan ( in vol ornaat, in de trein :X ) om een nieuwe accu te halen...
Na de accu geplaatst te hebben, kwam ik er achter dat de accu nog steeds langzaam leegloopt. Ik heb alles al nagekeken en de hele boel al 100x doorgemeten. Nu is het voltage wat uit mijn accu komt 11,7 V ofzo en dat lijkt mij veel te weinig. Ik zat meer aan 13,7 V te denken met draaiende motor... -O- Ligt het nou aan mijn dynamo of kan het nog ergens anders aan liggen. Ohja ik heb ook al de kabel gevolgt die van me dynamo af komt en dan kom ik bij een stekker en een 30 A zekering uit, en die heb ik voor de zekerheid alvast maar vervangen ( zonder resultaat ).

Kortom, HEEEEEEEEEEEEELP!!!

Als bijsluiter toch nog even een foto van mijn gele racebanaan.

P1050672.jpg


Ciao Ron *D
 
Hallo allemaal,

ik zal mezelf eerst even netjes voorstellen! :W
Ik ben Ron en ik hou van hobbies *O*
Laatst heb ik een gele cbr f3 uit 97 gekocht en er viel me gelijk al een aantal dingen op...
Punt 1 het stuurt heeeerlijk :Y puntje 2 m`n accu laad niet bij/op. Dit heeft ervoor gezorgt dat ik nu al 2 keer stil ben komen te staan met een lege accu en de 2de keer ben ik naar huis gegaan ( in vol ornaat, in de trein :X ) om een nieuwe accu te halen...
Na de accu geplaatst te hebben, kwam ik er achter dat de accu nog steeds langzaam leegloopt. Ik heb alles al nagekeken en de hele boel al 100x doorgemeten. Nu is het voltage wat uit mijn accu komt 11,7 V ofzo en dat lijkt mij veel te weinig. Ik zat meer aan 13,7 V te denken met draaiende motor... -O- Ligt het nou aan mijn dynamo of kan het nog ergens anders aan liggen. Ohja ik heb ook al de kabel gevolgt die van me dynamo af komt en dan kom ik bij een stekker en een 30 A zekering uit, en die heb ik voor de zekerheid alvast maar vervangen ( zonder resultaat ).

Kortom, HEEEEEEEEEEEEELP!!!

Als bijsluiter toch nog even een foto van mijn gele racebanaan.

[afbeelding]

Ciao Ron *D

zal waarschijnlijk wel je spanningsregelaar zijn :)

neem gelijk een imitatie mét koelribben ;)
 
Tnx,

Ik was al in de veronderstelling dat ik aan een nieuwe dynamo moest :X

ik er gelijk 1 bestellen!

Ciao Ron
 
Er zit net een nieuwe accu in :')
Ik zal de hele boel nog wel een keer nameten met de nieuwe spanningsregelaar en dan zal ik wel kijken of er alsnog een nieuwe accu in moet :9

Doei :W
 
Jups })

Alleen is de tl de deur uit '( ik zat er gewoon niet lekker op... Zelfs met vefrhoogde clip-ons. Kreeg bij langere ritten last van mijn rug B| . Lekker kut maar nu heb ik een SV 650je waarmee ik me op straat ga vermaken. ( Hoewel ik het vermogen van de TL nu al mis )..

Toedels :W
 
Nehh
Te weinig/laat dagen ingeschreven, bodem van budgetdoos in beeld, Jokerz zit met z'n slijmbeurs te pielen en ik zelf was depri na de rondetijden van dit jaar. Kheb zelfs al tegen Supermotard aan zitten schurken.
Gister nog bij het Journaal gezien dat de temp gemiddeld hoger waren dan normaal en iets van 100 zonne uren meer.
MAAR NIET WAAR WIJ REDEN B|
De bliksem kwam naar recht voor me naar beneden terwijl ik op mn knie in "de Bult" lag :X
wij hebben toch redelijk geluk gehad met het weer tot nu toe
de rondetijden gaan wel goed [rob 2.01 en ik 2.04] maar we wilden eigenlijk 2min. rond of er net onder maar ik weet niet of dat nog gaat lukken
iig hoop ik julie volgen jaar een keer weer tegen te komen op assen :W

Anyhoe de CBR-tjes blijven nog een jaar en "van E racing" blijft met dezelfde rijders onder contract in 2010. :Y
 
here the same :P ;) ook opzoek naar crashpads zonder aanpassingen aan kuip :r :? :N

ik heb ook crashpads gemonteerd zitten zonder aanpassingen aan de kuip, ze zitten namelijk nog onder/achter de kuip, de kuip zit er nog overheen zeg maar

beschermt dus niet je kuipen maar wel je frame :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan