Racen op een oude CBR (PC25, 31 of 35), part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuke site ik heb er ook nog een,(een cbr 600 van 94)wel een beetje aangepast oor mijn lengte,(197)maar wel lekker snel (dyno uitdraai van 112pk op a wiel) gaat voor mij meer dan hard genoeg, ik hou hem net zolang tot ik bij de klassiekers mag rijden
full
 
Ik heb nog wel 2 van die lesbeugels op zolder liggen..
Geen gezaag, makkelijk te monteren en de snellere jongens kunnen er ook minder makkelijk langs..
Opsturen??


kun je eens een foto ervan plaatsen?
Als het iets is heb ik eventueel wel interesse *D
 
Laatst bewerkt:
leuke site ik heb er ook nog een,(een cbr 600 van 94)wel een beetje aangepast oor mijn lengte,(197)maar wel lekker snel (dyno uitdraai van 112pk op a wiel) gaat voor mij meer dan hard genoeg, ik hou hem net zolang tot ik bij de klassiekers mag rijden[afbeelding]

112 op het achterwiel ?

Hoe hebben ze dat gedaan ? Die van mij had er volgens mij maar 12....
 
112 op het achterwiel ?

Hoe hebben ze dat gedaan ? Die van mij had er volgens mij maar 12....


_O- -O- ;)

Voor een pc35 geven ze volgens mij iets van 105pk aan de krukas op.
Ik zal die van mij eens naar madracing brengen en eens kijken wat hij heeft.
Zit een compleet lasersysteem op en een carmo kastje,geen idee wat dat doet op een cbr :?
 
_O- -O- ;)

Voor een pc35 geven ze volgens mij iets van 105pk aan de krukas op.
Ik zal die van mij eens naar madracing brengen en eens kijken wat hij heeft.
Zit een compleet lasersysteem op en een carmo kastje,geen idee wat dat doet op een cbr :?

verkoper van mijne zei destijds 125 PK op het achterwiel :')

heb hem nog niet op de bank gehad, maar geloof niet dat ie er 125 heeft
wel is er een merkbaar verschil met mijn straatmotor (ook pc35)
 
Ik heb een pc35 (carb versie). Die van mij komt tot 103 pk op het achterwiel en 66nm.
Wel heel mooie grafiek, zonder dipjes en vanaf 10.000-14.000 continu 100 pk op het achterwiel.
 
Laatst bewerkt:
verkoper van mijne zei destijds 125 PK op het achterwiel :')

heb hem nog niet op de bank gehad, maar geloof niet dat ie er 125 heeft
wel is er een merkbaar verschil met mijn straatmotor (ook pc35)


Dat merkbare verschil zal wel door het gewicht komen, een normale R6 komt in zijn 3 echt niet omhoog alleen op vermogen. En die van mij op het circuit wel. (lees licht in het stuur, tis geen TL _O- )

@ Jouri: :+
 
Laatst bewerkt:
_O- -O- ;)

Voor een pc35 geven ze volgens mij iets van 105pk aan de krukas op.
Ik zal die van mij eens naar madracing brengen en eens kijken wat hij heeft.
Zit een compleet lasersysteem op en een carmo kastje,geen idee wat dat doet op een cbr :?
Geef maar een seintje als je naar mark gaat, als ik thuis ben dan kom ik wel even kijken.
 
En een overzichts foto....



Hoe krijg je trouwens meer dan een foto in een post???

full
 
Tnx voor de foto. Eens kijken of we zon bevestiging kunnen regelen. Kan me alleen niet herinneren dat we een schroefgat in het frame hebben zitten... :?
 
Hallo allemaal,

ik zal mezelf eerst even netjes voorstellen! :W
Ik ben Ron en ik hou van hobbies *O*
Laatst heb ik een gele cbr f3 uit 97 gekocht en er viel me gelijk al een aantal dingen op...
Punt 1 het stuurt heeeerlijk :Y puntje 2 m`n accu laad niet bij/op. Dit heeft ervoor gezorgt dat ik nu al 2 keer stil ben komen te staan met een lege accu en de 2de keer ben ik naar huis gegaan ( in vol ornaat, in de trein :X ) om een nieuwe accu te halen...
Na de accu geplaatst te hebben, kwam ik er achter dat de accu nog steeds langzaam leegloopt. Ik heb alles al nagekeken en de hele boel al 100x doorgemeten. Nu is het voltage wat uit mijn accu komt 11,7 V ofzo en dat lijkt mij veel te weinig. Ik zat meer aan 13,7 V te denken met draaiende motor... -O- Ligt het nou aan mijn dynamo of kan het nog ergens anders aan liggen. Ohja ik heb ook al de kabel gevolgt die van me dynamo af komt en dan kom ik bij een stekker en een 30 A zekering uit, en die heb ik voor de zekerheid alvast maar vervangen ( zonder resultaat ).

Kortom, HEEEEEEEEEEEEELP!!!

Als bijsluiter toch nog even een foto van mijn gele racebanaan.

[afbeelding]

Ciao Ron *D

Misschien een stomme vraag, hoor, maar zit er überhaupt nog wel een dynamo op? Die dingen worden wel eens van circuitfietsen afgehaald...
 
Bevestiging is volgens mij ook niet standaard. Ik denk gaatje in frame geboord en een alu bus erin met draad.
 
[quote]Mathijs_7 schreef op 06 september 2009 @ 11:27:
En een overzichts foto....

Hoe krijg je trouwens meer dan een foto in een post???



Hier uw helpdesk
Rechtsbovenin bij "overige acties".
Aanklikken dan documentenlijst openen.
Daarin kun je je foto's van je schijf halen.
Staan ze in de documentenlijst kun je meerdere foto's met een vinkje selecteren en posten.
Ik hoop dat mn uitleg een bietje duidelijk is..
 
Laatst bewerkt:
Dat merkbare verschil zal wel door het gewicht komen, een normale R6 komt in zijn 3 echt niet omhoog alleen op vermogen. En die van mij op het circuit wel. (lees licht in het stuur, tis geen TL _O- )

@ Jouri: :+


Hij krijgt hem weer niet met 3 man omhoog..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan