RDW commercieel bekeken

Monstro

MF veteraan
23 jan 2003
1.200
0
Maastricht
Zag dit op marktplaats.nl

Zelf een monster keuren voor kenteken?
Verhuur van RDW keuringset voor Ducati monsters 900(sommige delen ook voor 600/750cc)bj 93-99.De set bestaat uit originele uitlaatdempers,komplete kunstof kentekenplaathouder incl.verlichting,achterspatbordje(verplicht),originele koppelingsdeksel(mechanisch motorgeluid wordt gemeten)en een koplamp.Uiteraard zelf halen/brengen,monteren en borg.

Dat is slim en commercieel bekeken ;)
 
Ehmmm....ik betwijfel of dit van het RDW zelf is,dit is namelijk een overheidsinstantie en die "doen" niet aan fraude..(ik weet het,ik probeer dit ook te lezen zonder in lachen uit te barsten...).
Dit is waarschijnlijk een persoon/bedrijfje dat een goedgekeurde set verhuurt waarmee jij je Monster door de keuring krijgt.
Toen ik nog als MTS-ertje stage liep bij Twin Service (H-D tent in Enschede),hadden 'we' een uitlaat waar met koeieletters "RDW" op gestift stond.
Elke nieuw (op-)gebouwde motor werd voor de keuring van deze demper voorzien,om hem bij terugkomst aan de zaak meteen weer te demonteren en te voorzien van een fatsoenlijke (not) blaffer....
Dit is waarschijnlijk hetzelfde trucje...
 
Ehmmm....ik betwijfel of dit van het RDW zelf is,dit is namelijk een overheidsinstantie en die "doen" niet aan fraude..(ik weet het,ik probeer dit ook te lezen zonder in lachen uit te barsten...).
Dit is waarschijnlijk een persoon/bedrijfje dat een goedgekeurde set verhuurt waarmee jij je Monster door de keuring krijgt.
Toen ik nog als MTS-ertje stage liep bij Twin Service (H-D tent in Enschede),hadden 'we' een uitlaat waar met koeieletters "RDW" op gestift stond.
Elke nieuw (op-)gebouwde motor werd voor de keuring van deze demper voorzien,om hem bij terugkomst aan de zaak meteen weer te demonteren en te voorzien van een fatsoenlijke (not) blaffer....
Dit is waarschijnlijk hetzelfde trucje...


En de RWD vond het niet opvallend dat op elke uitlaat het woord "RDW" gekalkt stond?? :? :?
 
Ehmmm....ik betwijfel of dit van het RDW zelf is,dit is namelijk een overheidsinstantie en die "doen" niet aan fraude..(ik weet het,ik probeer dit ook te lezen zonder in lachen uit te barsten...).
Dit is waarschijnlijk een persoon/bedrijfje dat een goedgekeurde set verhuurt waarmee jij je Monster door de keuring krijgt.

Als je goed leest zie je dat dit op Marktplaats.nl staat en dat het gepost is door slimme particulieren ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan