Regio Haarlem deel 175: Een hele kale kano

Status
Niet open voor verdere reacties.
oei :9 :9

Nu maar hopen dat je een goede stagevergoeding heb bedongen :+
gaat :) 200 voor 4 dagen per week maar onze aanwezigheid is flexibel.. dus of we er nou 4 of 2 dagen zitten. Tis 200 *O*

kan ik iig beetje opbouwen uitgeven en terug betalen :+

en werken joh als ik klaar ben :+ als een werkpaard *O*
 
2011%5C01%5C30%5Cbikepics-2142040-800.jpg
 
Laatst bewerkt:
gaat :) 200 voor 4 dagen per week maar onze aanwezigheid is flexibel.. dus of we er nou 4 of 2 dagen zitten. Tis 200 *O*

kan ik iig beetje opbouwen uitgeven en terug betalen :+

en werken joh als ik klaar ben :+ als een werkpaard *O*

Dat vind ik wel zuur aan stage, je krijgt super weinig vergoeding tot niets. Wat ik in ieder geval gehoord heb dan, ik hoef iig geen stage te lopen ofzo :P.
 
Dat vind ik wel zuur aan stage, je krijgt super weinig vergoeding tot niets. Wat ik in ieder geval gehoord heb dan, ik hoef iig geen stage te lopen ofzo :P.
Stage lopen is wel heel verstandig. Ik hoefde het ook niet, maar heb het toch twee maanden gedaan bij een advocatenkantoor. Het heeft mij in ieder geval geleerd dat ik absoluut GEEN advocaat wil worden *D
 
Ja dat voelt goed :Y :Y

*O* je moest mn lach nu eens zien :+ zou je denken dat ik een gestoord ben _O-

als dit blij is dan wil ik m niet chago kennen :+

;)

Dat vind ik wel zuur aan stage, je krijgt super weinig vergoeding tot niets. Wat ik in ieder geval gehoord heb dan, ik hoef iig geen stage te lopen ofzo :P.
lucky devil :/ maar beter afstuderen dan nog 6 maanden in de banken :r

en ja tis wel weinig maar beter dan niets en er schijnt nog een optie te zijn tot verhoging.. dus wie weet :+
 
Stage lopen is wel heel verstandig. Ik hoefde het ook niet, maar heb het toch twee maanden gedaan bij een advocatenkantoor. Het heeft mij in ieder geval geleerd dat ik absoluut GEEN advocaat wil worden *D

Klopt, ik kan het ook nog wel optioneel doen, maar dan loop je daardoor ook nog is studievertraging op. Maar ja, alle dingen die je extra wilt doen loop je zowat studievertraging door op.

Doel is nu, volgende jaar half jaartje studeren in Amerika, gewoon omdat het kan. :P
 
Dat vind ik wel zuur aan stage, je krijgt super weinig vergoeding tot niets. Wat ik in ieder geval gehoord heb dan, ik hoef iig geen stage te lopen ofzo :P.

Meh ligt er aan..

Ik kreeg 340 en 430,-/maand voor m'n stages... 't is niet dat je als HBO'er daar niks kan bijdragen aan een bedrijf :N dus mag er ook wel wat tegenover staan..

Je leert er wel veel van, maar als je 5 dagen van de week niet kan werken vanwege stage en je krijgt ook nog is weinig vergoeding, dan kom je niet rond :N (althans, ik niet). Dus voor mij was het zeker een punt van discussie mocht het (te) weinig zijn.
 
Klopt, ik kan het ook nog wel optioneel doen, maar dan loop je daardoor ook nog is studievertraging op. Maar ja, alle dingen die je extra wilt doen loop je zowat studievertraging door op.

Doel is nu, volgende jaar half jaartje studeren in Amerika, gewoon omdat het kan. :P
Ik heb geen studievertraging opgelopen. Heb heel duidelijk bij dat kantoor aangegeven dat ik er tijdens kantooruren was en dat ik 's avonds mijn colleges wilde volgen. Was geen enkel probleem.
 
Meh ligt er aan..

Ik kreeg 340 en 430,-/maand voor m'n stages... 't is niet dat je als HBO'er daar niks kan bijdragen aan een bedrijf :N dus mag er ook wel wat tegenover staan..

Je leert er wel veel van, maar als je 5 dagen van de week niet kan werken vanwege stage en je krijgt ook nog is weinig vergoeding, dan kom je niet rond :N (althans, ik niet). Dus voor mij was het zeker een punt van discussie mocht het (te) weinig zijn.
Eens. Maar er zijn natuurlijk ook heel veel slechte stagiaires.
 
ik ga knallen *O*

afstuderen, werken hoppaaaaaaaaaah *O* *O* *O*

Ben helemaal blij *O* motor pak en helm in zicht
einde studie inzicht *O*

w00t w00t

Nu maar hopen dat je gelijk werk hebt :P
En niet je motor in de prak rijdt voor je hem hebt afbetaald :+
 
Ja maar dat ben jij..

Jij bent slim en hebt discipline.

Dat hebben we niet allemaal ja B|

:+

/ college :')
8-)

Gewoon zonde van je tijd om langer dan nodig op de universiteit te blijven hangen. Twee maanden bikkelen, dan heb je je CV super mooi aangevuld en ben je netjes op tijd klaar met je studie.
 
Eens. Maar er zijn natuurlijk ook heel veel slechte stagiaires.

True ;)

Maar als je mag afstuderen dan mag je wel wat verwachten van zo'n stagiair vind ik. Er is inmiddels een hele opleiding doorlopen.

Natuurlijk ga je die snuffel-stagiaires niet dik uitbetalen, die geef je gewoon een ipod als ze weg gaan ofzo :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan