Regio Haarlem deel 183: Lente!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx :W


Even officieel dan maar:

Erik dus, 27 lentes jong *O* :')
Kom eigenlijk uit Driebergen, hang in het Gooi topic en nja ken wel wat mensen uit Haarlem dankzij MF feestjes :P
Na mn Fazer vorig jaar nogal stom in n vangrails te hebben gevouwen rijd ik nu op mijn droom motor rond, n GSR600 met alles erop en eraan *D

Nja gister dus met Angéla afgesproken bij de Mac Hoofddorp, staat Elfje er ook, later Shiva erbij en n berg voor mij nog onbekende gezichten :$


alles erop en eraan?

meer dan op de TL? :+
 
WTH...ik heb geen vrouwen motor gekocht :(

[me="CorvetteFreak"]gaat m inruilen op n b-King ooit...ooit als ie groot en sterk is ;([/me]
smile-aai.gif
 
Ritje was een leuke opener van het seizoen, alleen dat vreemde afscheid van de rest van de groep :')

Heb me nog wel goed vermaakt op het Rottepolder plein, die subaru rijders van tegenwoordig bakken er ook niks van :+
Ja hey huh :o je ging opeens rechts af!! Dus maar gebeld waar je heen was :')

Volgende keer een volledig ritje :Y

Paul :W

Blij dat je motor het weer doet :)
:^

volgende keer ritje zonder brokken _O- :+

andere dingen te doen..
slappe B|

Na 2 dagen lang hard werken en veel wachten is het kuipwerk van de racer eindelijk klaar! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Het is echt ongelooflijk mooi geworden! :X Ik had niet verwacht dat het er uiteindelijk zo mooi uit zou komen te zien! 8-)

Vorige week had ik alles al in de primer gezet, vrijdag heb ik alle delen geschuurd en gisteren heb ik de delen wit gespoten die ik wit wilde hebben. Daarna heb ik de witte stukken afgeplakt en een deel van het blauw gespoten, Helaas kreeg ik niet al het blauw gespoten dus ben ik vandaag verder gegaan met het spuiten van het blauw.
Omdat ik weinig tijd had heb ik maar 1 foto gemaakt van de kappen nadat ik het blauw heb gespoten:
[afbeelding]
Als laatste heb ik vandaag alle delen voorzien van blanke lak.
Helaas was het al donker toen ik klaar was, maar zelfs in het donker zien de delen er nog heel mooi uit! *D
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het metallic van het blauw is ook heel goed zichtbaar!:
[afbeelding]

Aangezien ik dinsdag voor een week naar New York ga kan ik het lekker een week lang laten uitharden in huis. Daarna zal ik nog wat betere foto's maken en uiteraard ook van het totaal plaatje! 8-)
Ik ben heeeeeel erg tevreden! :Y
:9~ :9~ :9~ :9~ :} gast :9~ :9~ :9~ :9~
Het was zeker leuk! volgende keer op de lekdijk spelen *O*
:^

stinkdijk :+

BRUINE WORST MET ROZE... :')

Nee je was net zo wakker als ik gister ochtend :')

Wait, wist je wel dat IK naast je stond ineens? _O-


Owh hoi btw, ik ben dus erhmz die andere uit dat andere regio topic die met Angéla ging rijden :Y :W


:]
CF :j

Goedemorgen Haarlem!

Gisteren een aantal van jullie gespot bij de Mac in Hoofddorp waar ik toevallig had afgesproken met iemand uit een ander topic voor een ritje. Nog even met Elvira gepraat en ik zou me hier nog even melden!

Zal me nog ff netjes voorstellen btw... Angéla, 24 lentes jong, woonachtig in Haarlem, werkend in Mijdrecht en rijd dagelijks op een CBR600F. Rijbewijs sinds 28-02 pas in bezit, maar al 2250km bij mogen schrijven sindsdien.
*O* je hebt t gevonden ;)


deze doet t morgenochtend denk ik :+
OMG NUMMERBORD













:+
 
Ja hey huh :o je ging opeens rechts af!! Dus maar gebeld waar je heen was :')

Volgende keer een volledig ritje :Y:^

volgende keer ritje zonder brokken _O- :+


Goedemorgen iedereen

@ Elvira, jeez was jij weer running reporter ? _O-slappe B|:9~ :9~ :9~ :9~ :} gast :9~ :9~ :9~ :9~:^

stinkdijk :+BRUINE WORST MET ROZE... :')CF :j*O* je hebt t gevonden ;)OMG NUMMERBORD













:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan