Regio Haarlem - Deel 29: Het MFH thuishonk

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm k, thanx zal er eens over denken wat te doen :) denk dat je wel gelijk hebt :Y
 
hmm k, thanx zal er eens over denken wat te doen :) denk dat je wel gelijk hebt :Y
Op MP kan je wel wat hoger zitten hoor.. daar gaan ze toch beginnen met achterlijk laag bieden enzo.
En ik doe ook wel ff een bod dan, onder een andere naam ;)
 
Op MP kan je wel wat hoger zitten hoor.. daar gaan ze toch beginnen met achterlijk laag bieden enzo.
En ik doe ook wel ff een bod dan, onder een andere naam ;)

thanx sweethart als ik het gedaan heb meld ik het hier :)
achterlijke biedingen heb ik wel gehad... van die grapjurken die mailen: voor 2000 haal ik hem morgen nog op.. heb alleen maar terug gestuurd HAHAHAHAH
 
thanx sweethart als ik het gedaan heb meld ik het hier :)
achterlijke biedingen heb ik wel gehad... van die grapjurken die mailen: voor 2000 haal ik hem morgen nog op.. heb alleen maar terug gestuurd HAHAHAHAH
Sja, die lolbroeken zijn er blijkbaar... maar als een van ons al met een bepaald openingsbod komt, dan gaan ze daar in elk geval niet onder zitten.
 
thanx sweethart als ik het gedaan heb meld ik het hier :)
achterlijke biedingen heb ik wel gehad... van die grapjurken die mailen: voor 2000 haal ik hem morgen nog op.. heb alleen maar terug gestuurd HAHAHAHAH

Voor 2000,- haal ik 'm morgen op voor m'n broertje. _O-
 
De motor is uit 99 en km is zo'n 36500, kan iets verschillen we rijden nog met redelijk weer :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan