Reisverslag Dolomieten Italië

Laat mij maar lekker een mietje zijn hoor.... :+

Met de auto veel beter spullen meenemen, onderweg makkeleijker ff tukkie doen, lekker grote tent menemen waar de brikjes ook in kunnen staan, je hebt altijd een droog plekkie, ontspannen lekker muziek luistere eten en snabbelen onderweg, je kan nog eens iemand oppikken :9~ , souveniers en andere zooi weer makkelijk me terug, als het heel de week tering weer is heb je alternatief vervoer waabij je niet verzuipt, als je op een plek bent waar niemand in de buurt leeft hoef je je maatje niet te slepen en hoef je je brik niet achter te laten, minder kans op krassen door de zooi die je op de motor moet binden, enz.... :Z

Maar tis toch spannender en avontuurlijker om zo basic mogelijk te gaan, en dan lekker rondtrekken met de brikken O-) ...

Jaaa!, open een nieuw topic, met een polleke dat je kan stemmen met de auto+aanhanger of moter, of mietje of niet... _O- _O-





Waar een opmerking al niet toe kan leiden ....... _O- _O-

















Ieder zijn meug toch ........ ;)
 
Jaaa, die ken ik, zijn wegwerp stoelen, maar wel makkelijk :X

Ik moet zeggen dat het wegwerp-gehalte nog wel een beetje meevalt. Stoeltjes op de foto hebben het 3 motorvakanties en meerdere weekendjes Ring uitgehouden. Best netjes voor die prijs :)


Maar wel een hele mooie tent :}

:Y. Jup, erg tevreden mee. Ruim genoeg voor twee personen, ERG grote voortent voor alle motortroep en vrij klein en licht pakket (4,5 kg).
 
Prima verslag van een mooie reis. Mijn vrouw en ik hebben in juli ook in deze contreien rondgetoerd en herkennen vele mooie passen en plaatsen. Met de foto's er bij een goed leesbaar verslag.
 
Ik en m'n vrouw zijn vorige week net thuis gekomen van onze motorvakantie. Ook tien dagen in de Dolomieten geweest. Veel passen hebben wij dus ook gereden.

De Dolomieten is voor velen het motor-paradijs bij uitstek. Mede ook omdat het relatief dicht bij is :Y
 
De Dolomieten zijn echt een paradijs voor de motards.
dit verslag (van de halve motards ;) ) bewijst dit.
Die nederlandse gastronomie :N .
dag 1 in Duitsland Mac Donalds.
dag2 Forst bier hier; dat is ok.
dag 5 Warsteiner in rookvrije kroeg; is ok.
dag 6 piepende remmen en kopervet (a-gastronomisch)
dag 7: Bakerbsensuppe = croutonachtige bolletjes. BAK-ERBSEN-SUPPE.
dag 8 COOP-pasta
dag 10 pizza en BIER, waarom BIER? vino
 
(Mijn kritiek was nog niet af.)
dag 11 Heineken in 0,66 Liter ( niet 0,66 CL dat is voor colibri's)
dag 16 stokbrood.

Tot mijn grote verwondering vond ik geen Gelderse worst met stomp, snert, pindakaas.
Dolomiti; een must voor de motorrijder.
Als het wat beter mag zijn; www.dolomites-tour-ride.com of www.hotelcondor.com
De hoteleigenaar Conrad is uw gits.
full
 
De dagen die je niet noemt zijn we meestal uit eten gegaan bij 1 vd ristorantes / pizzeria's. Dus die Nederlandse gastronomie valt nog wel wat mee :Y
 
*O* paar passen die je genoemd hebt ben ik ook geweest.

Ja, Passo Di Manghen is idd moeilijk, in de richting Borgo Valsugana. Ja, ook loslopende koeien tegengekomen, wist toen nog niet hoe die beesten zouden reageren op mijn open Akra's.
full
 
*O* paar passen die je genoemd hebt ben ik ook geweest.

Ja, Passo Di Manghen is idd moeilijk, in de richting Borgo Valsugana. Ja, ook loslopende koeien tegengekomen, wist toen nog niet hoe die beesten zouden reageren op mijn open Akra's.[afbeelding]

Manghen was erg mooi. Erg smalle weg, rustig, midden in de natuur en inderdaad loslopende koeien en schapen.

Iets geschikter voor een toer / all-road, maar ik heb me er goed vermaakt met mn supersport :Y
 
De Dolomieten zijn echt een paradijs voor de motards.
dit verslag (van de halve motards ;) ) bewijst dit.
Die nederlandse gastronomie :N .
dag 1 in Duitsland Mac Donalds.
dag2 Forst bier hier; dat is ok.
dag 5 Warsteiner in rookvrije kroeg; is ok.
dag 6 piepende remmen en kopervet (a-gastronomisch)
dag 7: Bakerbsensuppe = croutonachtige bolletjes. BAK-ERBSEN-SUPPE.
dag 8 COOP-pasta
dag 10 pizza en BIER, waarom BIER? vino
Lol _O- Wat betreft de COOP pasta deel ik je mening, voor de rest: wat is er mis met bier? :? Lekker koud biertje op zo'n warme dag... :9~

*O* paar passen die je genoemd hebt ben ik ook geweest.

Ja, Passo Di Manghen is idd moeilijk, in de richting Borgo Valsugana. Ja, ook loslopende koeien tegengekomen, wist toen nog niet hoe die beesten zouden reageren op mijn open Akra's.[afbeelding]
Mooie foto's :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan