Replica bouwen Norick abe 500 cc 2takt

Als je de originele koppeling laat zitten dan is er al een kar voor nodig om hem aan het lopen te krijgen of je moet ook de kickstarter laten zitten.

Op een replica hoort een droge koppeling, alleen hier voor koop je al een mooie Suzuki k5 600. Heb je enig idee wat alleen de koppeling al kost. :}
 
vandaag op zoek geweest om de bediening voor de koppeling te vinden. 200 km rijden maar we hebben er een van brembo. Heb hier nog geen foto van maar komt nog, deze gaat niet 1 op 1 passen. Dus ook nog ff werk mee.
full
 
Vandaag de spuiter al ff langs geweest om een idee te krijgen wat voor klus hem nog te wachten staat. Deze was zwaar onder de indruk.

toch nog weer ff een foto van het blok erbij.

Ook zijn we op pad geweest om een radiateur te laten maken op maat, en die de juiste koeling gaat geven, deze is met ongeveer 2 weken klaar.
full
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de spuiter al ff langs geweest om een idee te krijgen wat voor klus hem nog te wachten staat. Deze was zwaar onder de indruk.

toch nog weer ff een foto van het blok erbij.

Ook zijn we op pad geweest om een radiateur te laten maken op maat, en die de juiste koeling gaat geven, deze is met ongeveer 2 weken klaar.[afbeelding]

Ga je trouwens het blok ook nog tunen of laat je het min of meer standaard?
 
Laatst bewerkt:
Bijna goed Rob, voorpoten, remmen en achterbrug komen uit een R6 van 2006/2007.
En idd er komt allemaal brembo spul op. :}

had ook bijna niet anders verwacht, als ik je werk aan het frame alleen al zie :) success!

Wat is het plan als hij klaar is, ga je er mee rijden of wordt het een showmodel?
 
Prachtig project :} als maar niet alles naar de haaien gaat, Sharky... :P

welke onderdelen je gebruikt hebt, van welke donormotor het komt enz. Ge woon in grote lijnen
Ik gok:

Wielen, voorvork en achtervork : R6
Frame : SZR/TZR??
Blok : RD500 (weet ik wel zeker)
Tank : Yamaha... :P

Edit:
Bijna goed Rob, voorpoten, remmen en achterbrug komen uit een R6 van 2006/2007.
En idd er komt allemaal brembo spul op. :}
Koekoek... misschien eerst alles lezen Bartje... |(
Wel goed gegokt! :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan