Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

tis een fantasties speeltuintje geworden ja. Ik ben alleen bang dat oom agent daar net zo over denkt. Tis een kwestie van tijd voordat ze in de gaten hebben dat ze daar moeten gaan gluren... (dus er maar van genieten zolang het kan)
 
tis een fantasties speeltuintje geworden ja. Ik ben alleen bang dat oom agent daar net zo over denkt. Tis een kwestie van tijd voordat ze in de gaten hebben dat ze daar moeten gaan gluren... (dus er maar van genieten zolang het kan)

Eens.
Vanaf afrit sGravenpolder tot en met de afrit naar Mortiere.
Allemaal bochten en rotodes, zat mogelijkheden om te combineren.
Tis de rit naar Zeeland gewoon waard.
Maar wel oppassen.
 
Allemaal druk aan het motorrijden/sleutelen hier zeker.

Zaterdagavond 19:00 organiseer ik een klein ritje, iemand van hier ook mee? Startpunt parkeerterrein Cafe Oranjeboom 's-Heer Hendrikskinderen. Ritje van ongeveer 1,5 uur en daarna ergens iets drinken mocht daar animo voor zijn.

Deelnemers zijn ik, mijzelf en ReinderVB tot nu toe.
 
Allemaal druk aan het motorrijden/sleutelen hier zeker.

Zaterdagavond 19:00 organiseer ik een klein ritje, iemand van hier ook mee? Startpunt parkeerterrein Cafe Oranjeboom 's-Heer Hendrikskinderen. Ritje van ongeveer 1,5 uur en daarna ergens iets drinken mocht daar animo voor zijn.

Deelnemers zijn ik, mijzelf en ReinderVB tot nu toe.

Misschien. Hangt van het weer af en moet daarna nog naar de kroeg geloof ik. Dus moet ff kijken of het schikt.
 
Net chaos gezien afrit N57 richting A'muiden. Zag een groene zixxer erbij staan. Heavy, was niet jij of een maatje hoop ik?
Want was behoorlijk wat politie en ambulances daarzo. Zowel op als afrit zijn afgezet (ik reed op de parallel weg).

Zag er iig serieus uit...
 
Heb het ook gezien een zilverachtige moter lag helemaal onder het talud en word nu opgetakeld weg is afgesloten stond ook een Kawa 600 bij
Zag er niet best uit hopelijk gaat het goedkomen
 
Heb het ook gezien een zilverachtige moter lag helemaal onder het talud en word nu opgetakeld weg is afgesloten stond ook een Kawa 600 bij
Zag er niet best uit hopelijk gaat het goedkomen


ja juist. zilver met zwart achtig. Ik ben er 2 x langs gereden zonder de motor te zien (hij lag op die parallel weg waar ik altijd rijd)...
Als hij van de oprit is afgestuiterd wil ik niet weten hoe de motorrijder eraan toe is (1x gras en 1x dubbele weg overslaan kan niet goed voor je zijn). Krijg er iig stevig rillingen van als ik daaraan denk.

ik was eigenlijk bang dat jij erbij betrokken was (groene zixxers zie je toch niet zo heel vaak), kon alleen niet goed zien hoe of wat (hopelijk krijg ik van mn pa ietswat update als hij kan en mag reageren).
Zo ja, zal ik posten wat mag ;)
 
Akelig nieuws, sterkte toegewenst aan het slachtoffer.

Wordt je toch bewust van het risico dat je een keer niet op je motor terug naar huis kan, al hoop je dat nooit mee te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan