Rossi Tribune TT-Assen

Staat mooi zo op het zijraampje :}
full
 
cropped-599266_470239423046966_863657598_n.jpg


Iets waar wij zeer verheugd over zijn en wat natuurlijk extra glans geeft voor alweer de 5e editie van de Rossi-tribune tijdens de Dutch TT van Assen, is dat wij wederom door de Offical Fanclub Valentino Rossi uit Tavullia als officiële Rossi-tribune zijn benoemd. Momenteel zijn we alweer over de 500 verkochte kaarten heen, dus het belooft weer een waar spektakel te worden op de Stekkenwal/Rossi-tribune, met hopelijk goede resultaten van Valentino op zijn vertrouwde Yamaha M1.

bron: http://rossitribune.com/site/


Ik zit er ook weer... alleen probeer ik ergens anders te staan dan waar mijn kaartje aangeeft _O-


full
 
Hallo Rossi fans

Mss. is het leuk om te vermelden dat een maat van mij op TV Drenthe komt. Ik heb hem ontmoet op de Rossitribune.
En trof hem ook bij de Superbikes.
Toen zei ik dat ik hem op zou geven voor TV Drenthe. Dat heb ik gedaan en ze zijn bij hem thuis geweest.
De opnames worden vanaf maandag 24 juni elk uur na het nieuws uitgezonden!
Onnodig te zeggen dat Jan Jansen! een enorme Rossi fan is.
Hij verzamelt Helmen, T shirts, replica's en verder van alles wat los en vast zit van Rossi!!
M.v.g.
Peter
 
De dag dat ze bij jouw die cactus uit je reet halen zou een openbaring zijn voor de mensheid....
Jij moet een tof leven hebben met je eeuwige gejank :')

Misschien moet Tet even uitgelegd worden dat de afbeelding een momentopname is, en dat de vlaggen irl bewegen _O-
 
De dag dat ze bij jouw die cactus uit je reet halen zou een openbaring zijn voor de mensheid....
Jij moet een tof leven hebben met je eeuwige gejank :')

Hahaha, humor is blijkbaar jouw sterkste kant niet. Neem dan een voorbeeld aan RideRick, die reageert met een grapje terug!
 
Laatst bewerkt:

Dit bericht had ik gepost maar ik hoorde nu pas dat het WOENSDAG word uitgezonden

Hallo Rossi fans

Misschien is het leuk om te vermelden dat een maat van mij op TV Drenthe komt. Ik heb hem ontmoet op de Rossitribune.
En trof hem ook bij de Superbikes.
Toen zei ik dat ik hem op zou geven voor TV Drenthe. Dat heb ik gedaan en ze zijn bij hem thuis geweest.
De opnames worden vanaf maandag 24 juni elk uur na het nieuws uitgezonden!
Onnodig te zeggen dat Jan Jansen! een enorme Rossi fan is.
Hij verzamelt Helmen, T shirts, replica's en verder van alles wat los en vast zit van Rossi!!
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, humor is blijkbaar jouw sterkste kant niet. Neem dan een voorbeeld aan RideRick, die reageert met een grapje terug!

Vraag me toch echt af of het aan het gebrek aan humor van Appie en al die anderen ligt, of misschien toch wel aan de algemene manier van reageren van Tet.
 
Vraag me toch echt af of het aan het gebrek aan humor van Appie en al die anderen ligt, of misschien toch wel aan de algemene manier van reageren van Tet.
Dat, en Tet's volledige gebrek aan het gebruik van smileys. Dat maakt het moeilijker sarcasme te onderscheiden van echt gemeende uitspraken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan