Rotterdam Incorporated 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
:( :( B| :( B| :( ^&*)*&%&^$%#(_*&_(&@#$^#


ok.. jullie zijn man toch?? waarom is het zo moeilijk om datgene te doen dat je wordt gevraagd?? waarom moeten ze dan toch nog iets doen dat de dingen er niet beter op maakt??

ik bedoel... ik koop een stel planten bij het tuincentrum.. zet ze in de tuin op de plek waar ze moeten komen, vraag manlief dat ff te regelen.. kom je kijken is er opeens de helft van een prachtig groeiende en bloeiende plant verdwenen!!!! ja hij hing zo over!!! DUS????????????? ik vraag toch niet om wat weg te halen?? ik vraag om iets neer te zetten... WAT IS DAAR MOEILIJK AAN???
 
:( :( B| :( B| :( ^&*)*&%&^$%#(_*&_(&@#$^#


ok.. jullie zijn man toch?? waarom is het zo moeilijk om datgene te doen dat je wordt gevraagd?? waarom moeten ze dan toch nog iets doen dat de dingen er niet beter op maakt??

ik bedoel... ik koop een stel planten bij het tuincentrum.. zet ze in de tuin op de plek waar ze moeten komen, vraag manlief dat ff te regelen.. kom je kijken is er opeens de helft van een prachtig groeiende en bloeiende plant verdwenen!!!! ja hij hing zo over!!! DUS????????????? ik vraag toch niet om wat weg te halen?? ik vraag om iets neer te zetten... WAT IS DAAR MOEILIJK AAN???

Weet je nou echt niet dat je nieuwe planten direct na in de grond zetten moet snoeien om de wortelgroei te bevorderen :? :N Want dan slaat ie lekker aan, gaat groeien en bloeit volgend jaar als nooit te voren. Die vent van jou die weet gewoon waar ie mee bezig is...................en dan is t weer niet goed. :/

Je maakt je dus weer druk om niks. Zoals Pim zei: Mens, ga koken _O-






TigerT hoopt nu wel heel hard dat t hier over een vaste plant gaat
 
ik ben geen psycholoog, maar....
ik bespeur hier enige-- lichtelijk aan wanhoop grenzende, pure frustratie ....



edit:
hoe kan reclame nou niet irritant maar komisch zijn? :+

10zu0yw.jpg



** ufootje gaat gauw weer verder routes plannen in de Dolomieten.
 
Laatst bewerkt:
[me="__MeNTaL__"]meldt zich ook maar ff in deeltje 5![/me] *O*

Kheb t n beetje druk de afgelopen dagen en zodoende nog geen tijd voor de grote brainstorm gehad. Sorry Jip.. Ook weinig tijd om te MF'en en internetten in t algemeen. Maar t ergste van alles is dat ik sinds afgelopen zaterdag nog niet 1 keer mn blauwe schone heb kunnen berijden... snik boehoe ;(

Verder zie ik dat ook in deel 5 het gebruikelijke ge-OH alweer volop gaande is.

Keep up the good work peeps! :)
 
[me="__MeNTaL__"]meldt zich ook maar ff in deeltje 5![/me] *O*

Kheb t n beetje druk de afgelopen dagen en zodoende nog geen tijd voor de grote brainstorm gehad. Sorry Jip.. Ook weinig tijd om te MF'en en internetten in t algemeen. Maar t ergste van alles is dat ik sinds afgelopen zaterdag nog niet 1 keer mn blauwe schone heb kunnen berijden... snik boehoe ;(

Verder zie ik dat ook in deel 5 het gebruikelijke ge-OH alweer volop gaande is.

Keep up the good work peeps! :)

Ach wat een ellende, maar verder gaat t wel een beetje? Vertel nog maar een keertje van zaterdag. Hoe was t? Was t voor haar net zo fijn als voor jou?


:+
 
Mogge! :W

Vanochtend weer @werk met de Corsaro! :]
Er kwam op de snelweg bij een gangetje van 130 nog een forse steen op mijn voet. :X
Maar ben wel blij dat er niets op de Morini geraakt is. :P
 
Mogge! :W

Vanochtend weer @werk met de Corsaro! :]
Er kwam op de snelweg bij een gangetje van 130 nog een forse steen op mijn voet. :X
Maar ben wel blij dat er niets op de Morini geraakt is. :P

je voet ligt er af waarschijnlijk?? maar dat heelt wel?? _O- maar gelukkig is de corsaro heel!!! :} hier giet het overigens... en ik moet zo gaan werken, maar ik heb dankzij mijn moeders vakantie haar auto hier staan.. *O*

en dat mf is ook overal goed voor.. zit ik verdorie min of meer een sollicitatiegesprek te voeren hier... O-) (op een ander topic dus he!!)

@ufo... ga je met de trein heen en dan met de motor terug?? of doe je de hele reis met de motor??

wat ik ooit nog eens wil doen is met de trein naar zuid-frankrijk (Montelimar-Sud eraf) en dan rechtoversteken de Haute-Provence in via de D994 (Nyons-Serres) en dan vanaf Serres door de alpen naar huis... ik ben als puber daar een paar keer op vakantie geweest en heb het vanaf toen altijd geroepen (misschien dat ik daarom geen motor mocht gaan rijden van mjn ouders?? O-) :?
 
je voet ligt er af waarschijnlijk?? maar dat heelt wel?? _O- maar gelukkig is de corsaro heel!!! :}
Met motorlaarzen was het ws harder aangekomen dan met legerkistjes. :')

Maar moet er idd niet aan denken dat het op de koplamp, blok of tank was gekomen.
Was echt wel een behoorlijke impact. O-)
hier giet het overigens... en ik moet zo gaan werken, maar ik heb dankzij mijn moeders vakantie haar auto hier staan.. *O*
Berkel en Spijkenisse droog. :9

En met die afstanden van jou kan je ook fietsen. :')
en dat mf is ook overal goed voor.. zit ik verdorie min of meer een sollicitatiegesprek te voeren hier... O-) (op een ander topic dus he!!)
Ik heb idd wel eens een baan aangenomen via dit forum. :Y _O-

Zie mijn ex collega's dagelijks op MF. :')
 
Laatst bewerkt:
:W

zo, lekker lang weekend *O* maar dat heb ik, vind ik, wel verdiend. Ik ben t hele weekend in Oirschot geweest, op de landmachtdagen. In het kinderparadijs B| ik weet nu echt zeker dat ik de komende 10 jaar GEEN kinderen wil :X
 
:W

zo, lekker lang weekend *O* maar dat heb ik, vind ik, wel verdiend. Ik ben t hele weekend in Oirschot geweest, op de landmachtdagen. In het kinderparadijs B| ik weet nu echt zeker dat ik de komende 10 jaar GEEN kinderen wil :X
Je hebt ook nog een vriendin om rekening mee te houden.
Ik geef je maximaal 2 jaar. :')
 
Goedemorgen @ all

Mogge! :W

Vanochtend weer @werk met de Corsaro! :]
Er kwam op de snelweg bij een gangetje van 130 nog een forse steen op mijn voet. :X
Maar ben wel blij dat er niets op de Morini geraakt is. :P

Oef! Ligt r een beetje aan hoe de steen je raakt maar zelfs door je laarzen heen kan dat een forse blauwe plek opleveren.

Moet je je voorstellen hoe dat voelt als zo'n slimbo met z'n korte broek en slippertjes dat heeft.

en dat mf is ook overal goed voor.. zit ik verdorie min of meer een sollicitatiegesprek te voeren hier... O-) (op een ander topic dus he!!)

En........betekent dat ook dat je nu min of meer ander werk hebt?



En gaat t weer een beetje na het plantendrama ;)
Staat je man r nou naast? Ledematen geamputeerd omdat ze zo overhingen _O-
 
Je hebt ook nog een vriendin om rekening mee te houden.
Ik geef je maximaal 2 jaar. :')


zo lang?? en zijn kinderen worden opgevoed he!! :Y



Goedemorgen @ allOef! Ligt r een beetje aan hoe de steen je raakt maar zelfs door je laarzen heen kan dat een forse blauwe plek opleveren.

Moet je je voorstellen hoe dat voelt als zo'n slimbo met z'n korte broek en slippertjes dat heeft. En........betekent dat ook dat je nu min of meer ander werk hebt?



En gaat t weer een beetje na het plantendrama ;)
Staat je man r nou naast? Ledematen geamputeerd omdat ze zo overhingen _O-

nou.. zou je bijna doen he.... _O-
 
hehe mn vriendin wil voorlopig ook geen kinderen *O*

mochten we ze wel ooit krijgen dan gaat t net als in dienst, reveille om 0600, corvee en aansluiten inspectie. enz enz enz :+

Volgende maand beginnen met de rijopleiding(tenzij t weer verschoven word) dus zsm kijken voor een koekblik :Y ik maak nu echt teveel km's met mn fazer, de laatste 2 weken 1500km gereden :/ en hoofdzakelijk snelweg :N
 
Je hebt hem toch wel nodig zo nu en dan. :? :+

ech wel... :Y baal er al van als hij langer dan 2 weken in het buitenland zit... -O-

maar af en toe mopperen mag toch wel?? :?

hehe mn vriendin wil voorlopig ook geen kinderen *O*

mochten we ze wel ooit krijgen dan gaat t net als in dienst, reveille om 0600, corvee en aansluiten inspectie. enz enz enz :+

dream on... :Z

ik hoop je nog eens te spreken tegen die tijd... ;)
 
ech wel... :Y baal er al van als hij langer dan 2 weken in het buitenland zit... -O-

maar af en toe mopperen mag toch wel?? :?
Nee. Mopperen is burgelijk en ruikt naar sleur. :P
dream on... :Z

ik hoop je nog eens te spreken tegen die tijd... ;)
_O-

Been there, done that.
Mijn ex wilde al aan de tweede voordat ik aan de eerste gewend was. :')
Ben er pas sinds kort overheen. Duurde 10 jaar. :+
 
Laatst bewerkt:
@wb:
ken jou die voet schelen, daar hebben we dr. Schumacher voor! :+
als je Corsaro maar heel blijft!!!


@lilanie:
ik zeg wel Dolomieten, maar het wordt eerder een rondje Europa:
Eifel, Zwarte woud, Tirol & Vorarlberg, Dolomieten, Stelvio, dan in Zwitserland Furka en Grimsel, langs de Thunersee en Brienersee naar de Vogezen, petite Suisse/Luxemburg, Ardennen en dan terug naar huis.

dit is de waslijst tot zover:
Eifel
Schaffhausen, Switzerland
Furkajoch
Faschinajoch
Bielerhöhe***
Silvretta Hochalpenstrasse
Gerlospass, 6281 Gerlos, Austria
Zell am Ziller - Mittersill*
Großglockner***
Jaufenpaß / di Monte Giovo**
Timmelsjoch, 6456 Sölden, Austria
Passo di Stelvio-Stilfserjoch
Gaviapass
Passo del Tonale
Passo di Manghen*
Passo di Sella
Grödnerjoch/Passo di Gardena*
Passo di Campolongo
Passo di Falzarego
Passo di Tre Croci
Passo di Giau***
Mendelpaß**
Passo del Tonale
Passo di Mortirolo : Mazzo di Valtellina - Monno (Giro dItalia)***
Umbrail pass
Flüela pass**
Glaris/Wiesen*
Furka pass***
Grimselpass**
Brienzersee
Thunersee
D464 : La Chaux-de-Fonds - Maîche*
D437c : St. Hippolyte - Saint-Ursanne*
Col du Ballon**
Col de Platzerwasel
Col de la Schlucht***
Route des Crêtes*
Klein Zwitserland
Dam Esch-sur-Sure
Route l Eau Rouge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan