RW RACING

Ik vraag me ook af of de "sponsoren van Scott" het met dhr Jansen eens zijn....

"Voor Scott is dat anders, hij zal nog veel moeten leren en dat kan een eerste jaar gerust op overjarig materiaal. Hij kan dan ervaring op doen op het hoogste niveau zonder de druk van te moeten presteren."


Geld ophoesten om dan Scott op overjarig materiaal "ervaring te laten opdoen"
 
Ik vraag me ook af of de "sponsoren van Scott" het met dhr Jansen eens zijn....

"Voor Scott is dat anders, hij zal nog veel moeten leren en dat kan een eerste jaar gerust op overjarig materiaal. Hij kan dan ervaring op doen op het hoogste niveau zonder de druk van te moeten presteren."


Geld ophoesten om dan Scott op overjarig materiaal "ervaring te laten opdoen"

Ik vond dat ook een bijzondere uitspraak.
Valt in de catogerie 'meedoen is belangrijker dan winnen'.
 
Ik vind het een beetje neerbuigend naar Scott toe. :(

Ik denk dat ze Scott twee mogelijkheden bieden. Nieuw materiaal met een hoog budget of 2013 materiaal met een lager budget. Als hij genoeg geld bij elkaar krijgt voor nieuw materiaal zal hij hier zeker op gaan rijden. Ik denk dat Scott het al moeilijk genoeg heeft om het lagere budget voor elkaar te krijgen. Hoop het wel voor hem.
 
Ik denk dat ze Scott twee mogelijkheden bieden. Nieuw materiaal met een hoog budget of 2013 materiaal met een lager budget. Als hij genoeg geld bij elkaar krijgt voor nieuw materiaal zal hij hier zeker op gaan rijden. Ik denk dat Scott het al moeilijk genoeg heeft om het lagere budget voor elkaar te krijgen. Hoop het wel voor hem.

Maar dan nog.... hoe ga je dat als Scott ( en management ) verkopen aan een sponsor ?
Dat lage budget is al lastig genoeg als je ermee in de punten denkt te gaan rijden denk ik ....

Hoe dan ook ik hoop nog steeds dat het 1 van de 2 nederlandse heren, Jasper of Scott wordt, chauvanistich als ik ben :+
 
2014 materiaal kan vast wel voor een schappelijke prijs gebruikt worden door rw racing , aangezien de resultaten van alle rijders op een kalex ktm in 2013 over het algemeen niet super goed waren
 
2014 materiaal kan vast wel voor een schappelijke prijs gebruikt worden door rw racing , aangezien de resultaten van alle rijders op een kalex ktm in 2013 over het algemeen niet super goed waren

Nieuw 2014 materiaal is duur, KTM gaat zie vast niet voor een schappelijk prijsje verkopen.
 
Gedreven leergierig dametje, leuk om te volgen hoe dat zich gaat ontwikkelen tot misschien MotoGP.
Haar wiegje stond iig in een bevoorrecht land wat dat aangaat.

Wel leuk dat Spaanse Anna bij een nederlands team zit ...en er zijn meer dames die het steeds beter gaan doen...Maria Herrera...
 
Laatst bewerkt:
Het KTM blok zal hetzelfde als de rest van de KTM rijders zijn, maar het Kalex frame niet. De blokken worden immers via Dorna verdeeld vanaf dit seizoen. Ze hebben natuurlijk al 2 2013 frames, daar hoeft dus 'alleen' reserve materiaal voor worden aangeschaft wat een stuk goedkoper zal zijn dan de aanschaf van een volledig nieuw 2014 frame.
 
Gedreven leergierig dametje, leuk om te volgen hoe dat zich gaat ontwikkelen tot misschien MotoGP.
Haar wiegje stond iig in een bevoorrecht land wat dat aangaat.
Die andere chick, Hererra geloof ik, uit het Spaanse kampioenschap heb ik hoger zitten dan Ana. Leuke coureur, die Ana, krijgt meer aandacht omdat ze vrouw (meisje eigenlijk nog) is. Ik denk alleen geen serieus materiaal om tot de motoGP klasse te komen.
 
Jij hebt er een onderzoek op los gelaten zie ik. Zal best dat dat zo is. Ik zal het er de volgende bijzetten als ik denk dat een coureur de motoGP niet gaat halen goed? :P

Haha, nee hoor. :P

Maar even serieus, wie van die knaapjes gaat serieus motogp rijden? De meesten zullen de moto2 niet halen, laat staan de motogp.

Als alleen mensen die wellicht motogp-waardig zijn ook moto3 mogen rijden, dan wordt het een klein veld. Wie ziet serieus Jasper in de motogp rijden?
 
Haha, nee hoor. :P

Maar even serieus, wie van die knaapjes gaat serieus motogp rijden? De meesten zullen de moto2 niet halen, laat staan de motogp.

Als alleen mensen die wellicht motogp-waardig zijn ook moto3 mogen rijden, dan wordt het een klein veld. Wie ziet serieus Jasper in de motogp rijden?

Tetje van ons natuurlijk. :P

Ik reageerde op de opmerking van Paul, dat hij benieuwd is hoe Ana zich ontwikkeld tot misschien wel MotoGP niveau, ik denk dat Hererra van een hoger niveau is dan Ana. Je hebt zeker gelijk hoor, Moto 3 is natuurlijk een kweekvijver en slechts de top uit die kweekvijver gaat door naar de Moto2 en daar de top weer van zal de MotoGP halen.
 
Wie heeft Ana gevolgd in de CEV? Ik namelijk niet, dus ik heb geen flauw idee wie van de beide dames beter zou zijn.
 
Hopelijk deze week nieuws over de 2e rijder bij RW.
Zou mooi zijn als het in ieder geval Scott of Jasper wordt.
Met een lichte voorkeur voor Scott als rijder.
 
Hopelijk deze week nieuws over de 2e rijder bij RW.
Zou mooi zijn als het in ieder geval Scott of Jasper wordt.
Met een lichte voorkeur voor Scott als rijder.
28 februari is de deadline geloof ik, dus ze hebben nog wel even om iemand te vinden die nog wel even nodig heeft om het budget bij elkaar te sparen.
 
1461194_374130252724513_1486220530_n.jpg


Ana en Jarno die het contract voor 2014 ondertekenen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan