SM/Endurorijders uit omg Roosendaal??

ik ga zaterdag niet mee. Weersvoorspelling is niet top.

En ik wil graag even bij de opendag van de ANWB rijopleidingen gaan kijken.
Wil m'schien m'n BE gaan halen.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, bagger weer, jammer genoeg.

Ik voel een caravan komen??

hahahah
:)

Nou, dat van die caravan is wel min of meer de aanleiding.
Na onze ervaring van afgelopen zomer zal het nog wel ff duren, maar ik rijd vaker met aanhangers (ook met de motoren) en ik wil gewoon alles achter mn auto kunnen hangen.

En de prijs valt wel mee. Voor €550 heb je je BE wel, afhankelijk van je eigen kunnen natuurlijk.
 
Ik heb wel zin, echter visite van uit NH. (komt heel misschien op de motor)
Ik denk niet dat het gaat lukken.
Mocht dat wel het geval zijn, dan laat ik het weten.
:)
 
Dan meld ik me ook maar ff hier. Aangezien ik uit Breda kom en de Bredase supermotard topic niet echt loopt.. '(

Worden er hier enduroritten gereden of vooral asfalt. Heb zelf een 660 SMC, nu nog met een defecte tuimelaar en kleppendeksel. Maar daar wordt aan gewerkt. :W
 
Welkom,

Eerlijk gezegt is het hier ook redelijk dood.

Alleen zitten er een paar mF freaks op die dagelijks op het forum kijken en zo af en toe hier ook wat neer knallen.

De ritjes vallen wat tegen. En nee ik rij geen off road, Dickie wil dat nog wel eens doen.
Of Dukey met zijn adventure.

:)
 
het topic van de goede bedoelingen ahhahahaaa.....ik heb al een tijd terug de hoop opgegeven.

:?

Afgelopen zondag nog een heerlijke 300 km weggereden via Oosterhout naar Zandvoort en langs Alphen ad Rijn en R'dam weer terug naar Halsteren.

Enne....de brug bij Willemstad stond open.
Dus weer ff een snelle start kunnen doen.
2... km/h reed ik wel voordat ik de brug af was :] 8-)

Daarbij een stel hippies en een oude TL1000 ver achter me latend.
Stond ook een RC8 (:9~ )bij; ook die heb ik niet meer gezien.....
 
Van de week stond m'n acculader plots op een rood lampje!!
Ik dus bang dat m'n accu naar zijn moer is.

Bleek niet 't geval; m'n optimate heeft na 13 jaar die de geest gegeven (in 1997 samen met mn Kawa KLE500 gekocht).
Meteen 'n nieuwe besteld....
Mn ros komt toch zijn stal niet uit onder de 15 graden Celsius.
 
Mijn volgende worden Pirelli's. Diablo Corsa of Corsa rosso of iets dergelijks. Ik houd de MPP 2ct's als reserve. Ik heb namelijk een extra set wielen gekocht die door mijn broer in een gouden kleur worden gespoten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan