[Snel vraagje!] Voorvork

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rutg3r

kloon
24 okt 2007
2.277
0
Hey lui, even snel een vraagje, aan de hand hiervan ga ik namelijk OF met de motor OF met de auto naar mn opa's verjaardag *O*

Mijn voorvork keerring lekte wat (linker voorvork) en een week of 2,3 terug werd me gezegd 'oh dat maakt niet uit, zolang het maar niet op de remschijf komt'... De remschijf zit rechts, dus die kans is super klein, maar nu ben ik een paar weken verder, en ik vraag me af: kan ik er nog op rijden? Net heb ik even op dat ding geveerd, en idd de vork werd wat nat, niet supererg ofzo, is het link om hier 250 km mee te rijden vandaag?

Cheers!
Snel antwoord zou super zijn, anders kom ik te laat :+
 
Kan in principe, maar het is wel belangrijk dat er nog niet teveel uitgelopen is. Als de hoeveelheid olie in beide poten te veel verschilt heb je kans dat het stuur bij bepaalde snelheden gaat rammelen/schudden.
 
Hmm, er lag een keer een plasje, daarna een enkele keer wat druppels. Hoeveel zou dit zijn? 50 mL? (denk dat dat al een te hoge schatting is)

edit:
sinds mijn vorige rit (1 week terug) alleen wat druppels.

Die keer 170 gereden zonder problemen.

Wilde het vooral weten om uit te sluiten dat mijn voorvork schade oploopt ofzo, wil geen extra kosten :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan