Spontane meeting eind maart voor de crossers!!

Mario2T

MF veteraan
26 dec 2004
14.797
1
Vlagtwedde
Niels CR500 en ik hebben het idee om ergens eind maart eens met zijn allen te gaan crossen. Soort van spontane mini-meeting.

Dus het idee is om dan in Nunspeet op een zaterdag eens te gaan rijden. Niks alleen 500 c.c., niks bijzondere dingen organiseren, maar gewoon beetje rijden.

Dus....we laten wel weten wanneer en spontane andere aanwezigen zijn dan welkom.

We gaan wel even met Remy in overleg welke dagen er geen wedstrijden zijn...

Nadere invulling volgt, tenzij we niet welkom zijn, dan wijken we uit..
 
Hey...misschien kan ik wel iets regelen m.b.t. vervoer.

Vlagtwedde - Musselkanaal - Ter Apel - Nunspeet...

Heb de bus van mijn werk wel eens geleend en daar kunnen zeker 4 motoren in, met wat passen en meten.

Moeten we maar even zien of dat in geval van nood een oplossing is.
 
Hejj,

jah lijkt me wel strak zo'n meeting!
laat maar even horen wanneer! ik kan bijna elk weekend wel(licht beetje aan vervoer) behalve de weekenden van clubcross/DMX-noord

ik hoor het wel!

gr niels
 
Dat zou wel erg mooi zijn, als dat kon. Maar ik heb alleen maar een beetje ervaring op het maisland. Kan dus nogal een obstakel zijn op de baan.
 
Dat zou wel erg mooi zijn, als dat kon. Maar ik heb alleen maar een beetje ervaring op het maisland. Kan dus nogal een obstakel zijn op de baan.


Je moet er een keer aan geloven. :P
En is wel te doen hoor.

We spreken wel ff af, je kan zowieso met mij mee!

Iedereen moet trouwens wél een licentie én een milieumat hebben hé! :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat zou wel erg mooi zijn, als dat kon. Maar ik heb alleen maar een beetje ervaring op het maisland. Kan dus nogal een obstakel zijn op de baan.


Haha net als ik dus.. heb ook nog maar 4 rondjes Nunspeet gereden, en vraag niet hoe :o
 
Waarom moet het nou op een zaterdag!!!!! :( :( :( :( Ik moet dan werken. Als het nou een zondag zou zijn was ik zeker ook gekomen :Y :Y :Y Maar helaas nu kan ik er dus niet bij zijn :N -O- '(

Het had me zeker erg leuk geleken
 
Gaat het weer een beetje dan, of wil je er weer over praten? ;) _O-


Haha, nee wil er niet meer over praten ;)
Laat wel zien dat ik ondertussen helemaal een prutser ben, want dat was ook gelijk de laatste keer dat ik op een motor zat 2,5 maand geleden alweer. -O-
 
Waarom moet het nou op een zaterdag!!!!! :( :( :( :( Ik moet dan werken. Als het nou een zondag zou zijn was ik zeker ook gekomen :Y :Y :Y Maar helaas nu kan ik er dus niet bij zijn :N -O- '(

Het had me zeker erg leuk geleken


Tsjah Richard.

Helaas zijn de meeste banen alleen maar op zaterdag geopend. :(

We hebben het niet zo luxe als in Drenthe, waar geluidssport centra's zijn..

Hier in Twente is ook alles alleen maar op zaterdag geopend..

PS, 3 maart holten nog rijden?
Ik kom ook ff kijken.. :)
 
Tsjah Richard.

Helaas zijn de meeste banen alleen maar op zaterdag geopend. :(

We hebben het niet zo luxe als in Drenthe, waar geluidssport centra's zijn..

Hier in Twente is ook alles alleen maar op zaterdag geopend..

PS, 3 maart holten nog rijden?
Ik kom ook ff kijken.. :)

Wat een domme :+ vraag zeg!!
Tuurlijk niet, want dat is ook op een zaterdag!!!!!

Ik wil wel naar Ruinen en De Wijk. Kom je dan ook kijken???
 
Geeft niet hoor Niels!!! Ik heb het je al weer vergeven.

Als je nou je rijbewijs ook gehaald hebt voor 11 maart, dan kunnen we eens een otr rit samen rijden *O* *O* *O* Kan je er achter komen dat dat eigenlijk NOG leuker is dan op de baan!!! :Y :Y *D :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan