Steenwijk ritje 24 juli

jr777

MF veteraan
3 feb 2008
3.776
1
Steenwijk
Volgende week zaterdag is er een klein ritje vanuit Steenwijk.
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn. Laat 't ff weten.

Zaterdag 24 juli
Start: MacDonalds Steenwijk
Tijd: 12 uur?
Deelnemers:

- JR777
- Knakworst
- Marco087 (ovb)
- Saiko (ovb)
- Pukecent (ovb droog weer)
- bert 1975 (ovb droog weer)
- Johan1978 (ovb)

Ik probeer nog wat mensen mee te krijgen.

M'n navigatie werkt nog niet dus dacht iets uit het hoofd te rijden. Bijvoorbeeld Wolvega, binnendoor naar Kuinre, Blankenham, Blokzijl, Vollenhove, Sint-Jansklooster, Zwartsluis, Meppel en dan Nijeveen terug. En als we nog zin hebben nog een lusje erbij ...

JR
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je er bij gezet Saiko. Geef je vooraf nog ff aan of we op je moeten wachten :?

De f800 bevalt super al ben ik al voor garantiegevalletje naar de garage geweest.
Het 2 cilinder karakter bevalthelemaal top. Hij gaat meteen....

JR
 
Ik zal er ook bij zijn, mits het droog blijft zoals voorspeld.
Misschien dat ik nog wat meer mensen kan obiliseren... dan kom ik max met 3 personen.
 
hé Pukecent,

Leuk dat je ook mee wil. 't Weerbericht ziet er goed uit. Niet te warm en droog zoals het er nu uit ziet.

@iedereen
Wat mij betreft doen we 't ritje op een normaal tempo.

Jan Roelof
 
Is het mogelijk. (Ovb bij droog weer) mee te rijden?

Ik kom uit friesland en rijd een Suzuki gsxr750 (K4). Ik heb nu 2 jaar mijn rijbewijs en ben al behoorlijk verslaafd aan het motorrijden. Ik heb nog niet een groep rijders gevonden die ook van sportief rijden houden. Niet dat ik met de ellebogen door het gras wil maar gewoon boven gemiddeld.

Ik hoor graag wat van jullie

8-)
 
hoi Bert,

tuurlijk mag je mee..
maar dit is 't eerste ritje van 't Steenwijk topic wij kennen elkaar ook niet dus ik ga met een rustig tempo voorrijden.

als jij af en toe wat sportiever wil adviseer ik je achteraan te sluiten kun je je af en toe laten afzakken voor een lekker bochtje :)
 
eeej mensen. de collega motormuizen welke ik in gedachten had konden niet mee..
Ik zal dus in mijn eentje verschijnen als het mooi weer is..

Greetz Vincenth
 
zoals bekend kan ik er niet bij zijn maar...... veel plezier luitjes!! en tot de volgende ronde!
 
Wel een hoop bmw's aanwezig !!. Ik ben al druk aan het sparen voor de s 1000rr ! In mijn hart en nieren ben een bmw liefhebber en heb ook een R 1100 s gehad !.

Tot straks luitjes.

B
 
dank sander en mark tot een volgende keer :W

Bert tot straks die gixxer mag er ook zijn hoor !
 
Terug
Bovenaan Onderaan