stepjes maken ivm hoge uitlaten sp1

Mol sp1

MF'er
6 apr 2007
87
0
Hoogland
hallo,


de titel zegt t al.. .

ik heb een honda sp1, en daarbij zijn hoge uitlaten gemonteerd van laser. daarbij zijn de originele uitlaatsteunen incl. de stepjes voor de duo passagier vervangen voor kortere steunen voor de lasers waar dus geen stepjes meer op zitten.....

Weet iemand een oplossing om stepjes op deze steunen te monteren???

of is er een zaak die universele stepjes heeft liggen? dat ik zelf een klem systeem kan maken/lassen????
is er uberhaupt een bedrijf ergens in NL die stepjes maakt?
ik wil dus stepjes maken op de sp1 zodat er soms iemand achterop kan, het moet er dus ook zo weer afkunnen.


heb al met JAMA nederland en leveranciers van Laser uitlaten gebeld en gemaild.... maar niemand kan me ermee helpen.


alvast bedankt !!!

greetz

Mol
:W
 
Als je zegt universele stepjes denk ik aan highway steps. Komen vaak met klem om op de framebuizen vast te zetten. Is denk ik niet echt mooi, maar als het werkt werkt het. Je duo zal dan wel met zijn/haar knieen achter de oren zitten.

BTW, ben dacht ik wel eens tegengekomen dat als je een duoplek hebt dat het dan verplicht is ook duo voetsteunen te hebben. Een cover over de duoplek is afaik genoeg.
[me="Dutch FZ750"]rijdt ook met cover en zonder steps.[/me]
 
haha, thanx voor je reactie,

ik vind zonder steps ook mooier, en heb een cover, dus het is een 1 zitter om te zien.

alleen ik heb een vriendin die ook een keertje mee wilt achterop....
dus zitje heb ik.. alleen geen stepjes die ik kan monteren.

weet jij een adres waar ik die highway steps zou kunnen kopen?

zat zelf ook te denken aan stepjes met 2 klemplaatjes met plakje rubber ertussen, en dan naar elkaar vast draaien.......
en ik kan misschien zelf wel wat fabriceren.... maar als je iets kant en klaar koopt ziet het er toch meestal mooier uit ;)

alvast bedankt.

greetz
Mol;
 
Geen reactie hierop maar iemand die een Alfa zo mooi kan maken, kan dit zkr ook wel fixen met zijn motor toch ;)

Greetz een oud clublid (RomusTS)

Suc6 met het aanpassen van de stepjes en misschien nog is tot ziens!
 
thanx voor de reacties !!!

@ Muskito/roy : lache dat we elkaar hier weer tegen komen !!!! eerst squadra, toen 145club, en nu motor forum !!!! tijd voor motor meet !!
groetjes !!

@Dutch FZ750: ik had al bij motozoom e.d. gekeken, maar kwam er niet echt uit. heb nu uit een dik onderdelen boek voor harley davidson een paar ideetjes opgedaan over stepjes en de montage ervan... ik wacht de motorbeurs in utrecht effe af, misschien is daar ook wat te vinden :)
thanx voor je reacties !!!

@ modady: had het op t SP forum al gezet, maar daar wist niemand raad mee. helaas. dus vandaar dat ik het op deze manier probeer.
had alleen gehoopt dat er iets op de markt was dat kant en klaar was. das meestal toch iets makkelijker en mooier dan zelf iets fabriceren.
maar ik heb inmiddels een paar leuke ideetjes opgedaan. effe motorbeurs afwachten. en anders ga ik iets kopen/fabriceren.
denk dat t wel goed komt :) alleen effe testen of mn meissie dr benen nog wel kwijt kan dan ivm hoge uitlaten en iets hoger geplaatste voetsteunen :) haha
thanx.
 
Voordat je wat gaat fabriceren kijk idd ff naar je meissie's
haar benen want tis een groot hoogte verschil.
Die van mij kreeg echt behoorlijke last in haar onderrug,
na een uurtje.En ik moet zeggen dat ik er ook last van
kreeg, omdat ze steeds meer ging leunen tegen mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan