Stotteren suzuki gs500e snelweg

GrasGraaier

Rookie
8 nov 2023
6
1
Hallo allemaal,
ik heb dus 2 suzuki gs500e's. Beide hebben exact het hetzelfde probleem. Wanneer ik een tijdje op de snelweg rij ergens tussen de 100 en 120km/h gaat de motor uit het niks stotteren en heb ik opeens 0 power. Het voelt als een brandstof toevoer probleem maar het is apart dat exact hetzelfde probleem bij beide motoren is.

Mijn vraag is of dit probleem bekend klinkt en waar ik evt kan beginnen met zoeken van het probleem zodat ik niet helemaal zonder idee te werk ga.

Met vriendelijke groet,
Gras
 
Zet je benzinekraan eens op PRI als je gaat rijden.
Als het probleem daarmee is opgelost, dan is het membraan in de kraan stuk. Er wordt dan onvoldoende vacuüm gecreëerd, en dan krijgt ie te weinig benzine.
Schijnt een veelvoorkomend issue te zijn bij GS500's.
 
Hallo allemaal,
ik heb dus 2 suzuki gs500e's. Beide hebben exact het hetzelfde probleem. Wanneer ik een tijdje op de snelweg rij ergens tussen de 100 en 120km/h gaat de motor uit het niks stotteren en heb ik opeens 0 power. Het voelt als een brandstof toevoer probleem maar het is apart dat exact hetzelfde probleem bij beide motoren is.

Mijn vraag is of dit probleem bekend klinkt en waar ik evt kan beginnen met zoeken van het probleem zodat ik niet helemaal zonder idee te werk ga.

Met vriendelijke groet,
Gras
Een benzinekraan die bij hoger tempo niet genoeg benzine doorlaat is een GS500 kwaal.
Het kan dus prima dat het bij beide motoren voorkomt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan